網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月20日 星期五

造星III丨袁晴晴會考25分為錢棄學業 認P圖:真人我冇整容 #整容 #袁晴晴 #造星II

私影模出身、29歲的袁晴晴(CoCo)入行11年,但相信不會有太多人記得,她最近參加ViuTV《全民造星III》成為話題女王,一出場便被監製花姐(黃慧 ...






私影模出身、29歲的袁晴晴(CoCo)入行11年,但相信不會有太多人記得,她最近參加ViuTV《全民造星III》成為話題女王,一出場便被監製花姐(黃慧君)篤爆「扮喊」,人前人後兩個樣,靠負面新聞博上位。

成為「退選五戰士」的CoCo被不少網上花生友狠批:「樣X衰到」、「哪裏來的自信」、「個下巴錐形嘅」、「好似李偲嫣」等極盡難聽說話,難得CoCo的EQ高,淡淡然說:「呢個係真人騷,我知道自己無時無刻都被影住,好多位佢哋cut咗,係為節目效果。」在台上被問會否退選,Coco是第一個舉手肯定答「唔會」!她解釋:「我係佢哋揀入嚟,我退咪自打嘴巴?除非評判叫我走,咁我唔會賴死。」

CoCo的下場,最終都是首輪被foul出局,但她的經歷或許是眾多發明星夢的女仔其中一個。出身草根階層,住公屋,單親家庭長大,與媽媽和弟弟相依為命,盼望一天飛黃騰達,「細個好勤力讀書,我會考有25分,中六、七自修升讀大學,我對自己要求係想拔尖入大學,但最後只考入中大神學系,有啲失望,所以冇讀,我唔想為一張沙紙讀書。我好想畀好啲生活屋企人,出嚟打份工幾萬蚊,有啲浪費我青春,我覺得自己值得搵更多。」好奇問,怎樣可以搵更多?她說:「我知一啲勞動性嘅工作係唔啱我做,因為我有智慧,或幫人補習、教琴,總之我心態係使咗先,但都搵得返,我都係使自己錢。」

CoCo選擇放棄升讀大學,轉去高級文憑讀音樂,經師姐介紹做活動司儀及私照,半隻腳踏入娛樂圈,始知搵食艱難,「我都有拍過吓戲,做男主角身邊性感女伴,有近鏡好開心,800至1,000蚊拍足12個鐘。」為生計,畢業後CoCo做空姐,但工作1年9個月便離職,原因是:「我鍾意去旅行多過serve人,鍾意做台上焦點。」

過去CoCo參加好多不同類型的選美比賽,包括澳門亞洲車模、深港澳超級車模、環球國際小姐中國賽區香港代表等等。至2014年底,CoCo與自稱餐廳老闆的男子見面期間,拎走對方手機,盜竊罪成被判感化令一年及賠償手機,她直認拜金:「有啲年少無知,又有啲拜金,男仔追你送個袋,其實等於幾個月收入。我心態係又冇出賣自己身體,純粹追求送個袋畀我之嘛。」她咬牙切齒表示自己從沒有做過援交,「讀書時同學已經覺得我係,早幾年會唔開心,女仔始終介意,但難聽啲講,你幫襯過我咪出嚟講,或拎相出嚟做證據,呢行有做過有個價,起碼我唔係on list!」

CoCo自言潔身自愛,因為不想對不起幾年前過世的媽媽,她哽咽地說:「我嫁人都要身家清白,唔好對唔住媽咪。嗰件事(偷竊)已經愧疚佢,現在媽咪離開咗,唔係細佬我都跟媽咪走咗......因為單親家庭長大,感情太深,現在得我同細佬相依為命,人生冇咩輸,所以細佬好重要。」近年CoCo轉型做生意,在旺角開奶茶舖,細佬負責看舖,由朝做到晚,在細佬眼中家姐好顧家,對於別人的惡言,只覺得:「你根本唔認識佢。」

對於被標籤做「極品港女」、「公主病」,CoCo不承認:「好多人唔信,我唔煙唔酒唔蒲,唔覺自己有公主病,因為我冇公主命。」她表示沒有整容,只是執相放上社交網自娛,「我只係做一啲香港女仔鍾意做嘅嘢,P唔P都俾人話,唔爭在,人哋影得我唔靚,我沉醉自己P圖世界,真人我冇整過,冇做傷天害理嘅事ok啦。話我被人包,但其實我永遠唔會坐頭等飛機,每次去旅行帶多幾套泳衣,自己拎腳架自拍,營造一個公主生活,人哋點講由得人,我覺得自己係一個好女仔,力爭上游搵錢買花戴。」沒有放棄追夢,CoCo仍盼商界、演藝雙線發展,行自己的路。

採訪:嵐山

攝影:沈健程

攝錄:馮嘉銘

CoCo一直追求演藝夢,所以參加《全民造星III》。(蘋果日報)


晴晴揚言自己從來沒有做過援交,潔身自愛。(蘋果日報)


CoCo覺得「出嚟打份工幾萬蚊,有啲浪費我青春」,最後放棄學業。(蘋果日報)


(IG圖片)


袁晴晴中五會考成績理想,有25分。(受訪者提供)


CoCo好錫弟弟,一齊開奶茶店。(蘋果日報)


CoCo媽媽在幾年前離世,兩姊弟相依為命,感情深厚。(受訪者提供)


晴晴稱考獲8級鋼琴,讀書時有教琴賺外快。(受訪者提供)


CoCo直認跟好多香港女仔一樣,鍾意P圖。(IG圖片)


她槳於沉醉在自己的P圖世界。(IG圖片)


(IG圖片)


她自覺沒有公主病,因為自己沒有公主命,但會營造公主式生活。(IG圖片)


(IG圖片)


CoCo在節目中被爆人前人後兩個樣。(影片截圖)


(影片截圖)


被網民封做「退選五戰士」。(影片截圖)


不少人覺得CoCo的素顏更好看。(影片截圖)


CoCo喜歡做台上焦點,經常參加不同的選美比賽。(IG圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!