網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月20日 星期五

駱胤鳴:下月低調搞婚禮 駱胤鳴過大禮收勁多海味 #周海媚 #海味 #駱胤鳴

恭喜晒~組合樂印姊妹成員駱胤鳴去年宣布今年結婚,婚禮暫定於12月27日,中午註冊後筵開30席。今日是過大禮的日子,胤鳴在網上分享喜悅,她留言:「全世界 ...




恭喜晒~


組合樂印姊妹成員駱胤鳴去年宣布今年結婚,婚禮暫定於12月27日,中午註冊後筵開30席。今日是過大禮的日子,胤鳴在網上分享喜悅,她留言:「全世界講一次恭喜!」一對準新人穿上紅噹噹的服飾,夠晒應節,胤鳴留言:「唔該晒一班兄弟上嚟氹到未來外母咁開心,雖然未上門前我媽同家姐勁緊張,我又唔知要緊張啲咩,但喺房入面聽到你哋好開心熱鬧真係好想衝出去~~~好啦,又完全一大儀式,不過我開始擔心第時嗌交,外母一定企喺女婿果(嗰)邊。」


胤鳴搞笑地自問自答:「我媽多咗個仔,佢勁開心,呢個女婿地位好高,奶奶話要留最大嘅花膠畀我阿媽,乾瑤柱歸我,係呀,我成日當乾瑤柱係零食,女係貴養㗎啦,辛苦呢位女婿賺多啲錢買零食畀我,第3幅圖係提醒吓我隻手好吉,爭啲金戒指呀金手鈪呀,我有耳洞㗎都,順利完成過大禮,但仲未印帖,慢慢嚟唔使緊張,我會慢慢派㗎」


胤鳴回覆東網:「本身係想12月27號照搞,但個疫情太反覆了,所以都好頭痕,酒店出門嗰part又怕staycation群組,依家未知點,見步行步,可能會細搞、低調,最緊要大家身體健康。」
----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!