網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年11月20日 星期五

何雁詩:撇甩鄭俊弘!何雁詩High爆飲番杯 側手翻晒Body #何雁詩 #鄭俊弘

老公呢?歌手何雁詩(Stephanie)剛與鄭俊弘在港拉埋天窗,正式榮升「鄭太」。人逢喜事心情特別靚,她在社交網上載了與狗仔郊遊的短片,見她自備飲料及 ...




老公呢?


歌手何雁詩(Stephanie)剛與鄭俊弘在港拉埋天窗,正式榮升「鄭太」。人逢喜事心情特別靚,她在社交網上載了與狗仔郊遊的短片,見她自備飲料及酒杯坐在草地上與狗仔共享歡樂時光,十分寫意!


不過亦無損鄭太心情,她穿上貼身運動衣,即場示範側手翻高難度動作,駕輕就熟,完成再自信舉V展示身段,她表示:「有冇人同我一樣都係天氣好心情特別好。」


----------------------------------------
「繽FUN星網」誠招各類有趣短片!
家有可愛貓狗,想同更多嘅人分享?
有橋有料,素人想一片成名?
立即寄片嚟: bunfun@on.cc

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!