掃呢頁CODE去手機

2022年3月21日 星期一

1994年綜藝曾志偉考劉德華性教育 問到對方口啞啞:個啲係... #劉德華 #曾志偉

TVBJ2台近來播放性教育節目《冇人性教育》,由歐陽偉豪(BenSir)帶領一班年輕新世代,包括黃紫恩、張盈悅、姜嘉琳、胡敏芝、黃婧靈(波波)等一起講 ...




TVB J2台近來播放性教育節目《冇人性教育》,由歐陽偉豪(Ben Sir)帶領一班年輕新世代,包括黃紫恩、張盈悅、姜嘉琳、胡敏芝、黃婧靈(波波)等一起講性。但原來早在1994當年的綜藝節目《開心番埋嚟》已有談及性這個話題。

節目由曾志偉做主持,其中一集請來了天王劉德華(華哥)、袁詠儀、周華健做嘉賓,他們要以家長身份,用最簡單易明的說法,負責解答小朋友對於性的好奇心,有小朋友問男女身體為何有分別,怎知道專家聽完他們的答案後,每一位嘉賓都講錯。

袁詠儀的答案是:「男仔同女仔唔同,男仔就做爸爸,女仔就做媽媽,所以男仔就有’’蒂蒂’’,女仔就冇。」華哥的說法則是:「因為仔女就似爸爸或媽媽,即係你哥哥就似你爸爸多啲,你就似我多啲,好似個樣一樣咁樣。」華哥解答完後,大家都聽得一頭霧水,志偉然後追問一條問題,令華哥相當尷尬,志偉說:「如果佢叫爸爸拎出嚟睇下會點樣?」華哥即場啞口無言:「Er...Er...個啲係...」,然後令現場觀眾捧腹大笑。

點擊睇下當年三人尷尬反應!

小朋友問問題。(IG:tvbcomhk)


志偉做主持。(IG:tvbcomhk)


靚靚咁樣答。(IG:tvbcomhk)


少尷尬。(IG:tvbcomhk)


華哥唔知講緊咩。(IG:tvbcomhk)


大家知佢講咩?(IG:tvbcomhk)


志偉追問。(IG:tvbcomhk)


唔識答。(IG:tvbcomhk)


好驚。(IG:tvbcomhk)


求幫助。(IG:tvbcomhk)


好好笑。(IG:tvbcomhk)


周華建。(IG:tvbcomhk)


佢咁答。(IG:tvbcomhk)


(IG:tvbcomhk)


(IG:tvbcomhk)



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://www.hk01.com
鍾意就快D Share啦!