掃呢頁CODE去手機

2022年3月21日 星期一

林盛斌:林盛斌工人夠料殺入《愛·回家》同姜麗文鬥戲 #姜麗文 #林盛斌

近日網上瘋傳一段外傭姐姐力數僱主刻薄的片段,抱怨:「你而家試吓請工人,請得到咩?」、「你畀錢幾多啫,4千幾呀嘛!4千有幾多?仲綁你24小時,你話呀!放 ...






近日網上瘋傳一段外傭姐姐力數僱主刻薄的片段,抱怨:「你而家試吓請工人,請得到咩?」、「你畀錢幾多啫,4千幾呀嘛!4千有幾多?仲綁你24小時,你話呀!放假又冇得放,仲講?」、「冇話有錢大晒!你講乜就講乜,做乜就做乜!」、「你唔使請人,自己做哂,好簡單。」


而藝人林盛斌亦不輸蝕,在社交平台上載工作姐姐模仿短片中該女傭力數主人的片段,在鏡頭前投訴Bob,表示:「你係老細乜都啱哂。工人係人,唔係機械人呀!你而家請工人請到咩?」突然,Bob在鏡頭前現身路過,並問工人姐姐發生咩事,工人姐姐嚇得立即關機。
網民指Bob抽水力強,又指他的工人姐姐戲感十足,可以加入無綫拍攝處境喜劇《愛·回家之開心速遞》,飾演外傭姜麗文的同鄉。網民更笑指Bob與其工人姐姐餅印一樣,令Bob亦不禁留言:「佢係我阿妹嚟㗎,似唔似樣呀?」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!