掃呢頁CODE去手機

2022年3月21日 星期一

莊鍶敏(前名莊思敏):莊鍶敏重返電視城拍新節目:回憶返晒嚟! #莊思敏 #莊鍶敏

藝人莊鍶敏(Jacquelin)近日為無綫全新綜藝節目《講你都唔信》擔任嘉賓,Jacquelin透露已近2個月未有踏足電視城,今次重回舊地很開心:「見 ...






藝人莊鍶敏(Jacquelin)近日為無綫全新綜藝節目《講你都唔信》擔任嘉賓,Jacquelin透露已近2個月未有踏足電視城,今次重回舊地很開心:「見到好多舊朋友,最正係個節目由志偉(曾志偉)同大師兄(錢嘉樂)做主持,見到佢哋回憶返晒嚟,而且志偉好耐冇做節目,佢返嚟第一個節目我就可以參與其中,感覺好正。現場大家都玩得好投入,氣氛好好。」


講到近況,Jacquelin原計劃飛台灣跟老公見面,不過最近接到一部大陸劇要前往內地拍攝,屆時會叫老公往大陸跟她會合:「套劇都係初步落實,暫定4月尾起程。」至於她在觀塘開設的奶茶店因疫情關係已停業一段時間,她解釋:「已經停咗3個星期,因為不停有同事確診,所以就決定再停咗少少囉!」

本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!