掃呢頁CODE去手機

2022年3月21日 星期一

梁麗翹:公布下月生男B  梁麗翹真空上陣晒肚皮 #梁麗翹

無綫《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)去年宣布懷孕,下月便是預產期,近日她以視像形式跟好友揭開BB性別,又拍了一輯性感照公布佗男B,她身穿藍色西裝 ...






無綫《東張西望》主持梁麗翹(Nicole)去年宣布懷孕,下月便是預產期,近日她以視像形式跟好友揭開BB性別,又拍了一輯性感照公布佗男B,她身穿藍色西裝真空上陣晒肚皮。Nicole表示:「因為疫情關係,所以就同朋友以視像聚會,切蛋糕公布BB性別,個蛋糕係藍色即係男仔。其實我本身都唔想知道BB性別,但醫生一開始就話畀我聽。(你輯相好性感。)我覺得好性感,都遮住晒,感覺係型格,之後影大肚寫真仲性感,啲相老公都有過目,佢仲有份揀相,可能佢本身係鬼佬性格,乜都唔覺得性感。」


已有一女的她今胎佗仔,問她是否可以封肚收工?她坦言:「就算今胎係女我都會封肚,其實仔女都冇所謂,係仔當然開心,因為我本身都有個細佬。(囡囡知道有個細佬,心情點?)之前疫情冇咁嚴重,我去產檢都會帶埋囡囡一齊去,佢一直知道我個肚入面有BB,知道要保護佢,佢成日都會錫我個肚,叫我食多啲,仲話最愛嘅人係BB。」



本文作轉載及備份之用 來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!