掃呢頁CODE去手機

2018年3月30日 星期五

【樓價●愛回家】「浩劫灣」持貨20年千一萬沽賺六成 __,愛回家,愛.回家,

九七樓市泡沫摸頂,有很多屋苑到現在還未返家鄉,最經典的要算是有「浩劫灣」之稱的青衣灝景灣,當日開售時更有人買不到單位而痛哭一場。男神黃子華在棟篤笑中說 ...




九七樓市泡沫摸頂,有很多屋苑到現在還未返家鄉,最經典的要算是有「浩劫灣」之稱的青衣灝景灣,當日開售時更有人買不到單位而痛哭一場。男神黃子華在棟篤笑中說過:「董建華你今時今日能夠唔帶保鑣,單人匹馬行入去嗰個灝景灣,啲人叫嗰個做「浩劫灣」 執番條命仔行番出嚟,我支持你終身做特首」。「浩劫灣」終於洗脫污名,去年中有持貨廿年的業主,以1,150萬元,帳面賺六成將單位賣出。

另一蟹貨重災區深井浪翠園,九七開售時最高成交價逾1,350萬元,一年後樓市爆煲後,低層單位蝕五成以505萬元售出,沙士時期更曾插落至200餘萬元,業主蝕足七成。事隔廿年,今年初見到1期單位,有97入貨業主,最終帳面獲利十六萬,可算是平手離場。但浪翠園5期屋苑的最後一期帝華軒,廿年前高層單位高至建築面積以過萬元成交。但其實帝華軒位置最隔涉,去年初兩個單位均以九百二十多萬成交,較九七買入價蝕5%及7%,地產代理指業主們都傾向起碼「返家鄉」才會離場。如今當樓市大好友汪敦敬都說,「買樓唔係一帆風順嘅賺錢遊戲」時,要入市真的要量力而為了。

撰文:財經組

攝錄:財經組




鍾意就快D Share啦!