掃呢頁CODE去手機

2018年3月30日 星期五

陳志雲自豪做裙腳仔 堅持打官司全因母親 __,志雲,陳志雲,

係母愛嘅偉大呀!藝人馬浚偉日前訪問好友陳志雲(Stephen),Stephen談及多年前擾人的官司,他直言這並不是自己人生中最大的打擊,最大打擊的是母 ...


係母愛嘅偉大呀!


藝人馬浚偉日前訪問好友陳志雲(Stephen),Stephen談及多年前擾人的官司,他直言這並不是自己人生中最大的打擊,最大打擊的是母親的離世,其次便是父親的離世,他坦白說:「曾經都想放棄,但原來相比家人嘅離世,官司只係一件小事。」

節目中,他自揭是個「裙腳仔」,經常和媽媽在一起。正因母子間的回憶甚多,所以母親的離世對自己的打擊非常大:「媽媽嘅離世令我第一次深深體會到咩叫死亡,並唔係其他人離開我唔傷心、唔難過,但嗰個係我至親,而且我出咗名係『裙腳仔』。我連考大學入學試,我媽媽都會陪我去視察試場,又會等我考完試帶我去食飯。因為我食完飯,又習慣要瞓晏覺,佢負責叫醒我。佢好疼錫我,但我又唔怕畀人知道我係咁『裙腳仔』。後來人哋話『呢個咪就係嗰個媽媽陪佢嚟考試嘅陳志雲!』,我就會話『係呀!咁你有媽媽陪你咩?』,我會為咗咁而好驕傲!佢係全職陪我!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!