掃呢頁CODE去手機

2018年3月30日 星期五

「城嫂」方媛恨追仔!城城:交番畀我哋啦 __,城嫂,方媛,Moka,城城,郭富城,

方媛想追個仔,城城點睇呢?天王郭富城(Aaron)今日現身馬場,義務化身打氣嘉賓見證近千人成功挑戰「最多人同時為雕像塗色」健力士世界紀錄誕生,城城甫步 ...


方媛想追個仔,城城點睇呢?


天王郭富城(Aaron)今日現身馬場,義務化身打氣嘉賓見證近千人成功挑戰「最多人同時為雕像塗色」健力士世界紀錄誕生,城城甫步出場地就受在場人士熱烈歡迎,他表示一直都支持年輕人,還鼓勵年輕人要放下包袱,在不同的領域突破自己,只要做事專注、用心就可以激發潛能,更抵死笑言:「我有好多歌都好勵志,就好似《強》咁,不過依家啲年輕人可能未必好了解我啲歌,但如果想聽番Aaron哥哥嘅歌,可以上網聽番!」說畢城城就即場清唱數句《強》,獲得全場掌聲!最後,城城獲贈由嘉賓曼聯名宿白賴仁笠臣送出的足球,他開心得即席表演控球「回禮」。

同健力士紀錄有淵源

受訪時城城表示早前都有替單位拍攝短片,紀念曾經走過的歲月,他又指跟健力士世界大全好有緣分、淵源,曾幾度刷新紀錄:「喺音樂上有舞台紀錄、試過同萬人跳舞、仲有同好多人一齊Selfie,而今次就見證佢哋同時畫畫,只要同心協力就會成功,希望年輕人透過活動為將來奮鬥,創造美好人生。」

學唱兒歌冧囡囡

演唱會在即,問到會否經常於家中練唱?城城笑話成日都職業病上身,屋企人都習慣晒:「多數都會跑步唱歌,可以開聲、練氣,快歌同慢歌都會唱,跑住步唱慢歌難度都好高。(咁同囡囡會唱咩歌?)兒歌,點都要學吓,責任嚟嘅!」

談及家庭生活,城城打趣話希望大家關注於自己的工作上,更扯開話題指要關心年輕人身心發展,自己都會義不容辭參加公益善事。問到「城嫂」方媛(Moka)日前出活動表示想追仔,城城搞笑話:「交番畀我哋」隨即就急腳趕車去浙江為明日(31日)舉行的青年音樂節綵排。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N  


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!