掃呢頁CODE去手機

2018年3月30日 星期五

導人向「樂」!學生遇安俊豪熱情尖叫 __,

好青春嘅感覺!歌手安俊豪(Simon)日前走到九龍塘一間中學參與校園騷,他說:「好開心呀,每次返到學校都有一種好青春嘅感覺,因為我細細個就好鍾意學校呢 ...


好青春嘅感覺!


歌手安俊豪(Simon)日前走到九龍塘一間中學參與校園騷,他說:「好開心呀,每次返到學校都有一種好青春嘅感覺,因為我細細個就好鍾意學校呢個地方,有好多同學、朋友,充滿咗好多快樂回憶。」Simon形容每一次做校園騷就像一個洗禮,他說:「今次班同學仔反應非常熱烈,我哋有玩遊戲、唱歌,仲有派禮物,佢哋開心到尖叫,諗起以前我讀書時,有人嚟派禮物,又有歌聽,我都興奮嘅。嗰日搵咗幾個同學仔出嚟玩,佢哋啲花名幾特別,有個叫豆腐,一個叫菠蘿,仲有個叫菊花,每個人都有朵,好鬼過癮。」他希望日後有更多機會走入校園,將音樂帶給年青人,將自己的音樂跟他們分享,令他們也愛上音樂。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!