掃呢頁CODE去手機

2018年3月30日 星期五

估估吓:「大笑姑婆」Hea讀劇本鬼殺咁嘈 __,

「大笑姑婆」係邊個呢?!有「宅男女神」之稱的無綫新人「大笑姑婆」被力捧,一劇接一劇,更有份做女主角,人前人後,佢都經常扮可愛,又好識做咁,買晒零食返去 ...


「大笑姑婆」係邊個呢?!


有「宅男女神」之稱的無綫新人「大笑姑婆」被力捧,一劇接一劇,更有份做女主角,人前人後,佢都經常扮可愛,又好識做咁,買晒零食返去開工,慰勞吓啲拍檔,扮晒老友咁!新人呢啲嘢係要做嘅,不過有時啲嘢,真係要過得人又過得自己!

呢個妹妹仔,恃住依家有啲劇拍就懶懶閒咁,埋位前又唔熟讀劇本,成日喺度篤手機,到真係正式埋位咪狂NG囉!好多工作人員都看在眼裏。而佢另一個最討厭嘅地方,就係太嘈、太巴渣,畀化妝間啲梳頭阿哥、化妝阿姐喺背後狂鬧,成日喺化妝間嘈到不得了,搞到人哋頭都痛埋。好心佢有時間就熟讀吓劇本,家陣唔係小學雞放小息呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!