掃呢頁CODE去手機

2018年3月30日 星期五

寵愛十年!單立文無悔做老襯縱壞胡蓓蔚 __,單立文,胡蓓蔚,

閃到盲呀!藝人單立文2008年與胡蓓蔚拉埋天窗,今年就啱啱十周年,至今恩愛如昔。為咗慶祝二人結婚十周年,二人去咗中環食飯慶祝,胡蓓蔚喺社交網上載相片, ...


閃到盲呀!


藝人單立文2008年與胡蓓蔚拉埋天窗,今年就啱啱十周年,至今恩愛如昔。為咗慶祝二人結婚十周年,二人去咗中環食飯慶祝,胡蓓蔚喺社交網上載相片,見佢開心到捉住老公個頭張開口,真係好有愛,佢仲用英文留言話首次約會已被對方寵壞,係佢令到自己做到自己想做嘅嘢,每次去旅行老公都問佢想去邊,食飯、睇戲都由佢話事,煮完飯佢仲會洗碗,覺得自己相當幸運咁話。另一邊廂,單立文都有回應老婆話:「我10年前喺唔清醒嘅情況底下做咗一個決定,今日我已經……,其實結婚真係冇事嘅,人不Marry枉少年,我真係冇後悔呀。」

原來呢個飯局仲有好友李施嬅,佢都有上載飯局相片,仲祝佢哋十週年快樂,永遠都Keep住搞笑的甜蜜。繼續寵壞她。很難得,我是電燈膽,一起甜蜜吧。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!