掃呢頁CODE去手機

2018年3月30日 星期五

正式復工 梁漢文深感教訓:嚴格監察自己 __,梁漢文,

梁漢文指佢依家飲咗一啖酒,就十二個鐘都唔會揸車。藝人梁漢文、林敏驄、黃心美等在將軍澳邵氏片廠為ViuTV世界盃遊戲節目《全民星戰》拜神。梁漢文今年1月 ...


梁漢文指佢依家飲咗一啖酒,就十二個鐘都唔會揸車。


藝人梁漢文、林敏驄、黃心美等在將軍澳邵氏片廠為ViuTV世界盃遊戲節目《全民星戰》拜神。梁漢文今年1月23日凌晨涉酒後駕駛被捕,被控不小心駕駛及酒後駕駛,案件將於下星期4月6日判刑。

梁漢文受訪時表示事件後今日正式復工,問到心情會否忐忑不安?他說:「係…唔諗住,冇乜點諗,想借呢個機會同我嘅朋友講聲多謝關心,唔好意思為我憂心,希望快啲過去,可以專心投入工作。(驚唔驚坐監?)冇諗,希望盡快過去,事實係自己唔啱。(老闆任賢齊有冇叫你生性?)其實我依家都好少出去,呢件事我都受到教訓,我可以應承大家會減到好少好少,飲咗一啖都唔會掂架車,嚴格到好似飛機師咁,飲咗一啖十二個鐘都唔會揸車。(戒酒?)我唔敢信口開河為呢件事話以後唔飲酒,始終經常返內地工作,有唔少應酬,依家講戒酒係不負責任,但一定減到盡量少,監察自己更多。(太太擔心?)有,多謝佢嘅諒解。」

另外,梁漢文與林敏驄試玩層層疊遊戲時不斷被整蠱,林敏驄騎在梁漢文身上,又將巨型骰子擲向他,梁漢文顯得無力招架,十分搞笑。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!