掃呢頁CODE去手機

2018年3月30日 星期五

【大個仔喇】林志穎老婆爆Kimi識照顧人 __,林志穎,Kim Kardashian,Kim,

真係大個仔喇!台灣男星林志穎同太太陳若儀(Kelly)先後育有大仔Kimi同一對孖仔Jenson、Kyson,近日Kelly透露自己一個帶咗Kimi去 ...


真係大個仔喇!


台灣男星林志穎同太太陳若儀(Kelly)先後育有大仔Kimi同一對孖仔Jenson、Kyson,近日Kelly透露自己一個帶咗Kimi去日本旅行,連日嚟都post咗唔少相。

今日,陳若儀喺社交網站有感而發,指自從Jenson及Kyson出世之後,佢就少咗好多時間同Kimi獨處,不過今次兩母子難得去旅行,就真係感受到Kimi已經大個仔喇!因為Kimi唔單止識得幫媽咪拎嘢、推行李,而且仲會照顧埋媽咪。Kelly仲話好珍惜同Kimi去旅行嘅日子,更指兩母子擁有咗一段美好嘅回憶。

Kelly留言:「這次的小旅行,只有我跟Kimi兩個人,好久沒有跟大寶貝一起去旅行,應該說是第一次,至從生了兩個弟弟,跟他單獨相處的時間變少了。這次Kimi特別興奮,可能長大了,知道出國旅行是很特別很難得像冒險一樣,去一個不同的國度,也可能是他很想去環球影城哈利波特。

這趟旅行,我的大寶貝會幫我提東西,推行李,還會照顧自己,也開始會照顧我(笑)。伴著(着)你,牽著(着)你走在公園散步賞櫻花,聊聊天;看著(着)你充滿期待,穿著(着)哈利波特斗篷,拿著(着)魔杖念魔法語,我的寶貝有著(着)可愛的純真的心,媽咪很珍惜與你相處的這幾天,我們有著(着),共同的美好的回憶。

謝謝爸比辛苦工作讓我們出去玩,謝謝阿嬤和保姆(母)阿姨幫我們照顧弟弟們。感恩,愛的旅程,伴你長大,謝謝你帶著(着)我玩。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!