掃呢頁CODE去手機

2018年3月30日 星期五

廿幾年冇見!古巨基細龜重遇了 __,古巨基,

回憶返晒嚟喇!歌手古巨基就嚟開演唱會喇,最近佢四出為個唱宣傳,早前仲突襲《東張西望》錄影廠做主持,回憶吓當年佢做娛樂新聞節目《娛樂新聞眼》主持時嘅情景 ...


回憶返晒嚟喇!


歌手古巨基就嚟開演唱會喇,最近佢四出為個唱宣傳,早前仲突襲《東張西望》錄影廠做主持,回憶吓當年佢做娛樂新聞節目《娛樂新聞眼》主持時嘅情景。開心事梗係唔好畀佢停啦,基仔呢日就相約一班《娛樂新聞眼》嘅台前幕後飯敍,最令人驚喜係好耐冇見嘅細龜(黃一山)都有嚟呀!佢同基仔攞住個《娛樂新聞眼》咪牌合照,真係好似返咗去細細個睇電視咁樣,基仔留言話:「來!假期來個回憶殺!娛樂新聞眼飯聚(敍),超懷念~」而黃一山都有上載照片上微博留言話:「90年代TVB皇牌節目“娛樂新聞眼”今晚在香港聚會晚餐,重遇當年拍檔古巨基,劉秀萍和一眾幕後工作人員,有些更是20多年未見,大家仍然健在,開心呀。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!