掃呢頁CODE去手機

2018年3月30日 星期五

做倒立晒腰!樂基兒去旅行瘦過部電單車 __,樂基兒,基兒,

認真神奇!名模樂基兒(Gaile)前夫黎明就快做老竇,Gaile恭喜對方之餘,亦不甘示弱話同老公努力造人中。之前佢出席活動時,有唔少網友口痕話佢身形拍 ...


認真神奇!


名模樂基兒(Gaile)前夫黎明就快做老竇,Gaile恭喜對方之餘,亦不甘示弱話同老公努力造人中。之前佢出席活動時,有唔少網友口痕話佢身形拍得住「肥過部電單車」嘅衛蘭呀!

事隔幾日,Gaile就去咗台灣宜蘭旅行,仲要喺入住擁有私人溫泉嘅Villa享受一下,佢仲喺社交網晒相開心Share添。不過呢,重點唔係睇佢點享受,而係Gaile又再表示佢神乎其技嘅倒立瑜伽,見佢着住件運動Top,條腰仲幼過做女嗰時,你話佢係咪有喜喇!只好講句,「革命尚未成功,同志仍須努力!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!