掃呢頁CODE去手機

2018年3月30日 星期五

歲月催勤老!克勤滿臉白鬚 網民:老咗十年 __,克勤,李克勤,

又真係幾似樣!歌手李克勤除咗鍾意砌模型之外,一有時間就會去做運動,不時孖住太太盧淑儀同一班好友去打吓羽毛球。呢日克勤就喺社交網晒出同太太一齊去打波嘅相 ...


又真係幾似樣!


歌手李克勤除咗鍾意砌模型之外,一有時間就會去做運動,不時孖住太太盧淑儀同一班好友去打吓羽毛球。呢日克勤就喺社交網晒出同太太一齊去打波嘅相,今次除咗打羽毛球之外,仲打埋高爾夫球添!不過克勤今次就嚇到一班fans大叫:「我嘅偶像做咩老咗咁多㗎?」

相中見身穿白色運動裝嘅克勤留晒鬍鬚,不停喺高爾夫球場玩Selfie,之後仲去埋打羽毛球添,真係夠晒健康!唔少網民都話睇唔慣克勤成面白鬚,仲話成個感覺好似老咗十年,仲話佢同盧冠廷撞樣添!不過早年克勤都有試過留鬚,但係當時嘅滄桑感就冇咁強勁,今次成面白鬚,又難怪一班網民會話接受唔到嘅!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!