掃呢頁CODE去手機

2018年3月30日 星期五

馬國明半夜護送求醫!心穎冧讚:的確好好 __,心穎,馬國明,黃心穎,

幾時好事近?藝人黃心穎及湯洛雯(靚湯)於將軍澳電視城拍攝新劇《丫鬟大聯盟》,心穎表示還有兩星期便煞科,而靚湯則謂要拍多五日,之後便會到內地拍攝另一劇集 ...


幾時好事近?


藝人黃心穎及湯洛雯(靚湯)於將軍澳電視城拍攝新劇《丫鬟大聯盟》,心穎表示還有兩星期便煞科,而靚湯則謂要拍多五日,之後便會到內地拍攝另一劇集《包青天再起風雲》,並會逗留兩星期。

提到心穎日前於社交網站透露患上感冒,靚湯說:「係我病先,都係發燒,我叫醫生開啲重感冒藥畀我。」而心穎續說:「之後到我感冒發燒。(有冇冧廠?)咁又冇,甩咗半日拍外景啫。不過同事都好好,個個都畀喉糖我食,我拍咗咁耐都係休息咗一日半。」問到男友馬國明可有照顧她?心穎冧笑說:「佢的確好好,凌晨四點揸車車我去睇醫生。(有冇煲湯水畀你飲?)咁又冇。」她又謂拍畢劇集後會休息。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!