掃呢頁CODE去手機

2018年3月30日 星期五

四月個唱 何超儀$680 VIP飛送呢啲 .. __,超儀,何超,何超儀,

何超儀的「JosieandtheUniBoys」,成軍十年,一直作巡迴演出。去年在東京開了四場個唱,今年四月回歸香港,在香港藝術中心開兩場。佢嘅歌向來 ...




何超儀的「Josie and the Uni Boys」,成軍十年,一直作巡迴演出。

去年在東京開了四場個唱,今年四月回歸香港,在香港藝術中心開兩場。

佢嘅歌向來不是主流音樂,買最貴嘅六百八十蚊飛捧佢場的話,何小姐梗係有回報俾VIP。首先貴賓級入場前有白蘭地任飲,之後送萬花筒爆暈眼鏡,飲完酒high high地,戴埋睇到頭暈嘅眼鏡驚會嘔,唔使怕,何超儀送埋型仔嘔吐袋俾你,嘔都要嘔得型。演出仲有嘢刺激觀眾,如大隻型男Dancer著魚網絲襪,何超儀著電光底褲,唔知觀眾頂唔頂得住!




鍾意就快D Share啦!