網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月1日 星期五

【頭條獨家】日食四餐谷肥30磅操肌 張振朗攞苦嚟辛挑戰自己 #張振朗

張振朗苦練到六塊腹肌,但他嫌未夠勁,太乾身,想再大隻啲,所以要日食四大餐谷肥自。
【頭條獨家】日食四餐谷肥30磅操肌張振朗攞苦嚟辛挑戰自己張振朗苦練到六塊腹肌,但他嫌未夠勁,太乾身,想再大隻啲,所以要日食四大餐谷肥自。最近張振朗(O ...




日食四餐谷肥30磅操肌張振朗攞苦嚟辛挑戰自己張振朗苦練到六塊腹肌,但他嫌未夠勁,太乾身,想再大隻啲,所以要日食四大餐谷肥自。最近張振朗(O ...




【頭條獨家】日食四餐谷肥30磅操肌 張振朗攞苦嚟辛挑戰自己

張振朗苦練到六塊腹肌,但他嫌未夠勁,太乾身,想再大隻啲,所以要日食四大餐谷肥自。

最近張振朗(Owen)因為違泊,食咗碗300幾蚊嘅超貴米線,當事人否認因為為食而被罰:「疫情前日日跟有健身教練資格嘅同事關梓陽(Leo)做exercise操肌,兼且要食埋啲高蛋白質嘅操肌餐單,食到好乏味,𠵱家健身室關閉哂,計劃不似預期咪可以放肆吓囉。」今年初奪台慶「飛躍進步男藝員」嘅張振朗希望努力操好副Body,仲希望拍啲打得好勁嘅動作片,32歲嘅佢坦言,「呢啲梗係趁後生去做。」採訪:方騫平

而家日食四餐嘅張振朗有150磅,塊面圓晒,係人生中最肥。
而家日食四餐嘅張振朗有150磅,塊面圓晒,係人生中最肥。
為配合操肌飲食,就算拍劇幾辛苦,張振朗都會早少少起身整嘢食。

為配合操肌飲食,就算拍劇幾辛苦,張振朗都會早少少起身整嘢食。

因為「超貴米線」事件,好多人都好關心張振朗,返到公司有唔少同事提醒他記得交罰款,他啼笑皆非,無奈苦笑說:「都怪自己疏忽,今次提醒自己唔好貪方便違泊。其實我唔係為食嘅,平時肚餓先食嘢,嗰日做完商台訪問趕住去龍鼓灘拍戲,諗住快食,點知好快被抄牌,一碗麵要300幾蚊都好心痛,以後會小心啲。」Owen提到因為自己過瘦,所以跟關梓陽做exercise改善體形,其間要配合進食高蛋白質嘅操肌餐單,「最慘係𠵱家關閉哂健身室,所有嘢都要急煞停,搞到我同gym友朱敏瀚(Brian)失晒方向,進展停滯不前。呢段時間只可以喺屋企盡量keep吓,做吓掌上壓,飲食方面都要小心啲。」

關梓陽(中)曾參加健美比賽,亦係健身教練,他地獄式特訓張振朗七個月,增肥30磅後再用一個月時間減咗10磅去操肌。

關梓陽(中)曾參加健美比賽,亦係健身教練,他地獄式特訓張振朗七個月,增肥30磅後再用一個月時間減咗10磅去操肌。
今年初奪台慶「飛躍進步男藝員」後,張振朗決心要自我提升。

今年初奪台慶「飛躍進步男藝員」後,張振朗決心要自我提升。

迫自己食嘢最辛苦

「排骨仔」張振朗說目標要操得更加大隻,體形更加結實:「之前操比較乾身,只需食少啲,做多啲運動就可以;但𠵱家想操得大嚿少少,所以先要食肥少少,然後再加操,要添多一個進程,難度更大,尤其食嘢方面好講究。」Owen又提到做Exercise其間必須一日食足四餐,早上食麥皮加四隻連蛋黃嘅雞蛋,加多塊花生醬麵包。「其實食完經已好飽,下晝做完運動,約四點鐘食第二餐,要食好多飯加手掌咁大塊嘅扒類,再要喺晚上九點前食多兩餐飯,唯有迫自己食鍾意食嘅嘢,好似牛扒,希望食得舒服啲。」

張振朗愈講愈慘,「原來增磅係件幾辛苦嘅事,我會提早半小時起身開工,極速整飯盒帶返工做下午茶同宵夜(宵夜劇組多數提供雲吞麵或漢堡包),午飯會要求劇組提供走皮、走汁嘅雞胸飯(午飯多數提供燒味飯)。我由最瘦130磅增至150幾磅喇,但目標仲要增多10幾磅,有啲觀眾見我拍《踩過界2》面口脹晒,喺我IG留言問我點解會咁?話幾乎唔認得我,食得咁辛苦都見有成效㗎。」

告別hehe挑戰打戲

張振朗揚言會排除萬難去改變體形,挑戰自己:「《踩過界2》我唔使除衫,唔使同Show肌嘅王浩信比較,我唔係要做大隻佬,但唔想太瘦,既然keep住呢個狀態經已好幾年,不如試吓新方式,想挑戰另一樣嘢,希望畀啲新嘢觀眾睇吓,開拓更多角色領域。」問到是否年初得獎後要突破自己,唔想再做hehe角色?張振朗強調工作態度一向如是,唔想角色千篇一律,希望每個角色都有新體驗。「可能下次由肥變瘦,再翻肥,有機會嘅話,想拍一套湊住小朋友嘅後生仔角色,我好鍾意小朋友,如果劇中可以做返自己,將真實特質畀觀眾睇吓都幾得意;另外可以拍吓打得好勁嘅動作片,好似陳展鵬《唐人街》咁。」提到佢咁樣係攞苦嚟辛,他坦言,「𠵱家32歲,呢啲要趁後生去做。」


鍾意就快D Share啦!