網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月1日 星期五

林淑敏:大小姐同送水輝分手?林淑敏玩劇透咁樣講 #林淑敏

唔通真係緣盡?無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》演員「大小姐」林淑敏在將軍澳電視城開工,透露監製希望《愛》打破經典處境劇《真情》的1128集紀錄,慶幸劇 ...




唔通真係緣盡?


無綫處境劇《愛.回家之開心速遞》演員「大小姐」林淑敏在將軍澳電視城開工,透露監製希望《愛》打破經典處境劇《真情》的1128集紀錄,慶幸劇集在星期六日播出也有30點收視好成績,相信拍多一年便能順利破紀錄。


講到劇情發展,林淑敏透露與「送水輝」許家傑將會分開發展,問到可有不捨?她說:「冇喎,反而有新鮮感,大小姐身邊都不乏男角色,直情係畀仔圍。許家傑喺《機場特警》嘅演出有型有款,希望佢『外闖』拍正劇,如果佢冇《機》咁型就唔好返嚟喇,哈哈。」


近日朱智賢辯稱難以抽離角色而搭上黎振燁,林淑敏如此忙碌,老公會否擔心她難以「抽離角色」?林淑敏說:「唔會擔心,我晚晚八點收工,十點就瞓,最近老公都多咗留喺屋企,見面時間仲多咗,但係人哋嘅嘢就唔評論喇。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!