網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月1日 星期五

麥明詩:【林作談偷食】麥明詩與半裸潘梓鋒出海 #林作 #潘梓鋒 #麥明詩

你哋兩個…?「十優港姐」麥明詩的前男友林作,早前就周揚青踢爆羅志祥劈腿一事,表示:「本人也可以和周小姐(周揚青)說一句『你經歷的我也經歷過,我知道那有 ...




你哋兩個…?


「十優港姐」麥明詩的前男友林作,早前就周揚青踢爆羅志祥劈腿一事,表示:「本人也可以和周小姐(周揚青)說一句『你經歷的我也經歷過,我知道那有多痛』。」結果令人聯想與麥明詩有關。


今日,麥明詩大方在社交網上載一張身穿黃色泳衣,與赤裸上半身的男子遊船河的相片,見她伏在船頭位置曬太陽,表現得相當享受,而相片則由男伴操刀拍攝。原來該男伴本是她的單身好友、無綫藝人潘梓鋒(Bryan),東網聯絡上Bryan,他表示:「張相個幾、兩個星期前影落,大家係車友,緋聞唔好搞我。」而麥明詩接受東網訪問時表示:「唔係呀,唔係呀!咁啱我哋兩個喺香港,都係同一個潛水教練呀,大家一齊出去學潛水咋嘛!我哋潛完水咪影咗張相留念,就係咁啫,唔好搞人哋其實仲有同潛水教練一齊嘅相片,成件事係咪變得冇嘢呢!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!