網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月1日 星期五

【黃店黃金周】盧巧音做一日店長撐黃圈 出分力義賣小食 #盧巧音

採訪:曹家誠攝影:林賓尼武漢肺炎疫情影響下,令全港各種經濟活動陷於停頓,趁着五一假期,多個民間團體發起「黃金周支援黃店計劃」,呼籲港人齊齊大力「懲罰」 ...




採訪:曹家誠 攝影:林賓尼


武漢肺炎疫情影響下,令全港各種經濟活動陷於停頓,趁着五一假期,多個民間團體發起「黃金周支援黃店計劃」,呼籲港人齊齊大力「懲罰」黃店,以助他們渡過今次難關。

其中位於牛頭角的黃店「膳心小館」日前進行義賣,據負責人表示,義賣貨品是手足家人製作的蛋捲、馬仔、杏仁餅、豬肉乾和花茶等小食,日前邀請到盧巧音(Candy)和丈夫,Kolor樂隊主音蘇浩才(Sammy)和立法會議員譚文豪現身擔任客席店長,跟市民會面幫手義賣,吸引不少市民大排長龍準備「懲罰」。

除義賣外,Candy和Sammy亦幫手向老人家派發防疫包,內裏有口罩、消毒洗手液、毛巾及即食麵,兩人受訪時表示今日會先派發250份防疫包,然後再幫手義賣,Candy說:「今日呢度有位義工係我朋友,之前有好多義工活動我哋都有幫手,而且反正成日喺屋企冇嘢做,不如有錢出錢有力出力,睇下邊度有需要盡量幫手好過。」

講到要幫手義賣,Candy笑言:「我有問一陣要做啲咩?佢哋話你淨係企喺出面嗌Come On Baby拉客得㗎喇。」可有呼籲朋友和歌迷到來支持一齊「懲罰」?Sammy說:「梗係應該啦,佢哋成日都嚟㗎啦。」

另外,譚文豪亦表示近日都經常走訪不同黃店幫手,他說:「今日老闆娘邀請我嚟做一陣店長,好開心見到咁多市民響應,我兩個鐘頭都冇停過手。」譚文豪又稱,樂見長假期開始後,各黃店及網上的反應十分熱烈,他說:「希望大家都行出嚟撐黃店,支持黃色經濟圈,從此可以為5.1定一個新意義。」

採訪:曹家誠

攝影:林賓尼

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

Candy與老公Sammy先做義工派發防疫包。


Candy響應義工朋友呼籲,笑言四圍幫手總好過留在屋企無所事事。


之後又到黃店「膳心小館」幫手義賣。




公民黨的譚文豪都有幫手做一陣店長。



鍾意就快D Share啦!