網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月1日 星期五

【父親猛料負責檢控曾蔭權】《美女郊遊遊》沈殷怡棄律師轉軚做娛圈咪神:爸爸半年冇同我講嘢 #咪神 #沈殷怡 #美女郊遊遊

早排憑ViuTV節目《美女郊遊遊》,一招三點式行山的震盪綽頭,令DoubleS兩位美女沈殷怡同陳欣妍hot爆。身材澎湃、轉數快,又唱得的沈殷怡,不是普 ...






早排憑ViuTV節目《美女郊遊遊》,一招三點式行山的震盪綽頭,令Double S兩位美女沈殷怡同陳欣妍hot爆。

身材澎湃、轉數快,又唱得的沈殷怡,不是普通「空殼」咪神一名,原來有家底,、有學歷,爸爸大有來頭。

雖然訪問時她沒透露父親身份,但本刊收到風,沈父是大狀沈仲平,16年退休前是律政司副刑事檢控專員,首席政府律師,代表政府檢控前特首曾蔭權,及協助處理轟動一時的前政務司司長許仕仁貧污案。她在父母悉心栽培下,成為法律碩士,一心想她接父捧做律師,怎知沈殷怡顛覆栽培,轉做娛圈,她說:「爸爸差不多半年時間無同我講嘢。」難怪!

25歲的Shirley沈殷怡,有腦有樣有身材, 早前在節目最後一集挑戰獅子山時,道出心聲:「我覺得由細到大,都係一個好容易活喺別人框架嘅女仔,因怕人哋唔鍾意我,所以做好多嘢迎合屋企人,或各樣嘅要求。」

這位DSE獲取4個5***的高材生,從小有大狀爸爸為她鋪好青雲路,高中後到上海復旦大學讀法律,畢業後返港在中大修讀法律碩士。曾在律師樓當上一年實習生,但當時23歲的她,決定第一次對家人起義,自己的路自己決定。

「坦白講律師樓實習生工作,對我而言真係好悶,所以先會有轉行呢個念頭。爸爸專打刑事案,我係做民事,當時處理嘅民事案都係合約居多,而所有合約其實都係差唔多。我每日都好頹廢,返到公司不斷修改文件,然後就收工,從來無型過,哈哈!只有失望,所以當時想轉工。」煲得港劇多,以為似《律政新人王》角色般刺激。 下了決定,想好「陳詞」,就一鼓勇氣跟大狀爸爸「辯論」。

「入娛圈初期,爸爸差不多有半年無同我講嘢,我其實明白佢心情,佢覺得栽培咗個女咁耐,可能佢都想退休,想將自身經驗傳授畀我,但我偏偏選擇喺實習一年後,做咗一份完全跨界別嘅職業,所以當刻佢可能都會失落,我知道佢唔開心。」沈殷怡說。

爸爸冇嗌「Objection」,只因:「爸爸係一個好理性嘅人,佢覺得同我溝通無作用,我已經做咗呢個決定。」雄辯滔滔大狀,說不過的是女兒的倔強。「我細佬依家都讀緊法律。」,父親交棒心願,應該不會再落空。

「我亦有同佢講,希望用兩時間可以證明畀佢睇,我呢個選擇嘅成長。」由初入ViuTV主持學術性節目,到拍住金剛的《金剛旅神團》、《辣火頭》,直到上月《美女郊遊遊》,剛剛好兩年,總算有點成績,但跟父母對她的期望,相信仍然好大距離。 事關沈大狀,一直打造女兒成為律師界淑女。但Shirley棄律師轉行演藝,還要「Big波蕩漾」,豪邁地行山。

「屋企人的確想培養我成為淑女,但慢慢走向麻甩,我都唔知點解,愧對佢哋嘅栽培。」說罷又笑一餐,相信無論女兒如何超出他們的期望,沈爸媽也尊重孩子的發展,從她的ig,經常看到與父母的溫馨家庭照。

淑女殼,麻甩底,看她用的開工袋用至又殘又舊,化妝袋就用佳能密實袋代替,就知她有跟男士一樣的不拘泥。

父母睇完《美女郊遊遊》有咩反應?「見到我努力工作,同埋事前知道節目內容,唔係只有性感三點式,大部分著得密實咁行山,所以佢哋嘅反應比我預期中冇咁大,反而有叫我小心,唔好做啲咁危險嘅動作,問我點解唔拒絕跳潭。」堅持,終令父母改觀。 講番沈父威水史,86年受聘為香港律政署橡察官,專責刑事案。不斷躍升,至16年榮休前任律政司副刑事檢控專員,除任內負責曾蔭權,同許仕仁案件,多年前賊王季炳雄街槍擊警員案,都是他擔任檢控,16年他獲頒銅紫荊星章。

Shirley在節目表演奔放,但其實自幼家教嚴厲,溫室長大,好難想像大學前,Shirley未唱過K。

「中學時期,放學後最遲七、八點一定要返到屋企,唔可以超過呢個時間,而且每日都要報備幾次,屋企有晒家規同頗多規律,例如唔可以去唱K,因為屋企人覺得唱K好危險,整個中學年代未試過自己同朋友行街嘅生活,我就係咁樣長大。

直至出國讀大學,先發覺原來世界咁大,有知道可以有咁多事情可以做,先至發現原來可以咁樣玩,或同朋友聚會,我可以過呢種生活。」 飛出管轄範圍的日子,「我冇因為咁變得放縱,事關身邊同學個個都好搏命讀書,晨早六,七點已經喺溫書,個個好自律,呢種環境你根本唔敢怠慢學習。

至於媽咪,雖然唔喺我身邊,但每日都會打好多次電話俾我,佢會清楚我嘅行踪。雖然可以唱K,但都要影相俾佢睇,再影埋個環境俾佢睇。佢好厲害,識昨我所有朋友,有晒聯絡資料,甚至有時比我更快知道朋友最新動態。

就係覺得一直太過被寵,導致好多事情,都覺得應付唔到。所以點解我會選擇出國讀書,無留低喺香港?其實某程度都係因為自己想外闖一下,或者試吓喺無屋企人監管下,我會變成點樣呢?畢業返港後,我覺得佢哋其實都接受到個女,變得唔係太斯文,仲有啲癲喪、古靈精怪嘅一面。」 問她為何不選擇英國或美國,而揀上海復旦大學讀法律,她說:「家庭成員已經有英國律師牌照,但無中國律師牌照,所以有少少類似派我去完成呢個登月夢想一樣,我就為咗成功考獲內地牌照呢個任務而出征。」目標明確。 不過花了多年時間,辛辛苦苦讀到法律碩士才轉軚,自己不感可惜?

「中學時參加舞台劇,大學時亦有參加唱歌比賽,其實自小對表演都有興趣,但覺得每個人應該要有一項專業技能,先可以更穩定去追求自己想做嘅事。我知道表演唔係一個穩定行業,仲要好靠運氣,而且自小都唔係一個會跳出comfort zone嘅人,所以當時覺得應該先修畢法律呢個專業,將來真係有咩問題,天時地利人和都缺乏嘅時候,我至少可以繼續法律工作,至少有一個專業。所以會同自己講,一定要完成律師考試同碩士學位,先考慮係咪加入演藝界。」棄專業追夢,但又為夢想舖定後路。

在內地一邊讀法律,一邊做model,不是急發明星夢,是鬥氣。

「模特兒工作只係做咗好短時間,當時我係用獎學金去外國讀書,亦曾經膽粗粗講,出國之後就會學識獨立,唔需要屋企人畀生活費,反正有獎學金,會自己賺錢,做一個獨立女性,將所有事情都諗得好理想。但點知最後發現,生活開支唔係所想咁少,或者世界唔係我諗得咁簡單,於是先兼職模特兒工作,其實目的係想賺取生活費。本身我性格好倔強,又唔想認低威問屋企人攞錢。」

不靠父幹,這位千金小姐在ViuTV捱了兩年,攀山涉水,終於出頭。

採訪:Sukey

攝錄:LL Production House

服裝:b+ab ----------------------------

APP 內 1-Click 訂閱

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!