網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月20日 星期日

吳家樂:曾自嘲乞食 吳家樂加入《愛.回家》成續約籌碼 #《愛.回家》 #吳家樂

無綫努力挽留,係得嘅!入行27年的藝人吳家樂月前在社交平台甫出黑白照,表示「要作出一個重要的決定」,又指:「27年來心中的那團火從未熄滅‥我總不相信『 ...




無綫努力挽留,係得嘅!


入行27年的藝人吳家樂月前在社交平台甫出黑白照,表示「要作出一個重要的決定」,又指:「27年來心中的那團火從未熄滅‥我總不相信『忠忠直直終須乞食』!」似暗示離巢。不過經無綫挽留,佢終秘密續約,加上高層曾勵珍愛才,力撐仍有火的他入劇組拍《愛.回家之開心速遞》。


上周吳家樂便以角色「金家樂」加入劇集,而劇中對白亦意有所指,「大小姐」林淑敏向眾人表示:「佢(金家樂)一定唔使乞食,佢已經係我哋威龍員工…」家樂「華麗轉身」重返無綫,落實成為王牌處境劇嘅常駐演員。


工作有新景象,佢同樣要兼顧家庭,2006年與其士集團太子女周蕙蕙結婚,先後誕下1女2子,一家五口生活美滿,更係圈中模範丈夫同爸爸。今年為趕往英國陪仔女過聖誕節,日前佢趕工完成《愛.回家》戲份,便拖埋一篋行李收工。


剛在電視城趕收工的家樂接受訪東網問稱:「第2朝一早就去英國,過去陪仔女過聖誕、新年!」為子女鋪路於英國升學的家樂,受訪時稱:「佢哋都係13﹑14歲左右,未入大學,只係想小朋友早啲過去,等佢哋適應吓,讀書都會開心啲!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!