網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月20日 星期日

陳曉華:【真相大白】陳曉華親揭與陳卓賢「同車」關係 原來... #陳卓賢 #陳曉華

Hera終於肯講出同呢兩個男人嘅真相!前港姐冠軍陳曉華(Hera)與MIRROR成員陳卓賢(Ian)「同車」關係撲朔迷離,再加上有指她與狄以達餘情未了 ...




Hera終於肯講出同呢兩個男人嘅真相!


前港姐冠軍陳曉華(Hera)與MIRROR成員陳卓賢(Ian)「同車」關係撲朔迷離,再加上有指她與狄以達餘情未了,令花生友滿腦黑人問號。連日愈解愈亂的Hera接受東網訪問時,親解跟Ian及狄以達的關係。


對於跟Ian為何「同車」,她說:「我同Ian係朋友,係佢賣架車畀我嘅,下個禮拜就會完成手續。」至於是否翻撻狄以達?她說:「同阿達一直都係保持朋友關係。大家都有共同朋友,會一齊聚會。當日只係聚會前出去買少少嘢,唔係拍拖,現階段都係以工作為重。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!