網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月20日 星期日

姜濤恨拍拖走出A0 封60歲紅姑做夢中女神 #女神 #姜濤 #紅姑 #鍾楚紅

比起大台的人力財力,ViuTV的真人騷《全民造星》系列,絕對是近年低成本高效益的上佳之作。今年來到第三屆,話題依然源源不絕。正當焦點落在10強人選時, ...






比起大台的人力財力,ViuTV的真人騷《全民造星》系列,絕對是近年低成本高效益的上佳之作。今年來到第三屆,話題依然源源不絕。正當焦點落在10強人選時,身為元祖級的姜濤,在這兩年默默耕耘下,無論在歌、視領域已邁向「造星」之路,去年商台頒獎禮還是拿生力軍銅奬,今年已成功殺入我最喜愛男歌手5強,速度之快如坐火箭。不過賽果未揭曉,姜濤早已心裏有數。日前他接受《蘋果》訪問時坦言:「入到5強都係fans投我一票,會珍惜但唔會因為咁沖昏頭腦,事實係打定輸數,因為自己資歷唔係咁勁,咪以為入到5強就有5強嘅實力,不過呢個係一個好好機會,等大家認識有個叫姜濤嘅人,可以聽吓佢啲歌!」

行內人有句說話「你的樣子如何,你的星途也必如何!」今年只得21歲的姜濤,後生加靚仔,唱得又跳得,莫講話𡃁妹鍾意,連年紀有返咁上下的姨姨,都湊熱鬧齊齊去追星,這個墟冚境況似曾相識,在90年代四大天王全盛時期見過,數數手指,原來已是30年前的事。可是,要做偶像,無可避免會有偶像包袱,無論外形或行為,時刻要保持形象,拍拖更加唔使諗。自認單身的姜濤,一講拍拖即大呻:「我呢個年紀嘅男仔,都會恨拍拖,邊個唔想?好正常嘅一件事,但如果要做呢行,就要考慮好多嘢,我會諗好耐係咪真係啱呢?係咪真係有必要呢?鍾意得咁交關要非追不可?始終而家事業係我最鍾意嘅嘢,我會諗,會唔會為咗呢個人放棄呢?」咁多顧慮,難怪姜濤感情生活仍處A0(未拍過拖但隨時ready)狀態。

身為家中獨仔,姜濤從未帶女仔返屋企,早前他到台灣拍偶像劇《超感應學園》及錄新歌《愛情簽證申請》MV,成世仔第一次離家4個月,家中媽媽叮囑他咪餓親之餘,更落order叫他的起心肝搵個台灣女朋友。姜濤自認沒有幻想女友對象的框架,反而有位圈中女神令他着迷,正當大家估緊近排邊位女神hit,點估到姜濤衝口而出的,竟然是80年代性感女神「紅姑」鍾楚紅。「係呀,好鍾意佢!」記者不信,問他看過紅姑哪套電影,他秒答:「《秋天的童話》,我睇過好多次啦,因為阿媽好鍾意佢,細細個就畀我睇,佢其他戲我都有睇,佢真係好吸引。」

講起姜媽,姜濤早前被MIRROR隊員篤爆是最姿整隊員,遇見任何反光物件都不會放過。姜濤笑指這個習慣,或多或少遺傳自媽媽。他尷尷尬尬地說:「嘿嘿,呢個習慣可能係阿媽教,佢由細到大都有潔癖,所以我都有少少強迫症,或者係安全感問題,其實都知頭髮明明冇乜嘢,但我就係想掂一掂,點知越掂越衰,做歌都係咁,其實明明嗰件事唔係咁重要,但我就係要堅持。」對於被隊員指好勝心強,姜濤直認不諱,更指自己沉迷所有有競爭性的比賽,亦因此對自己的要求很高。「我哋屋企唔係話好有錢,阿媽有啲乜好嘅嘢都會畀我,食好住好,所以食到我咁肥。由細到大,阿媽對我期望好高,講嘅唔係讀書方面,佢只係對我個人有好高嘅期望,可能唔想令人失望,令我有唔服輸嘅性格。同樣如果自己做唔到人哋嘅期望,自卑感又會出返嚟。」

Fans愛錫偶像天經地義,各自擁戴偶像亦理所當然,可是,有比較就容易有傷害,姜濤由當初參選《造星》時,已被網民指他深得節目監製花姐愛戴,更謔稱他是契仔,誰知兩年過後,「契仔」人選早已物換星移,現時網民改指花姐偏愛Ian、Anson Lo,還有今屆《造星III》的新力軍Timo和ANSONBEAN,更將4人依次序改花名為契仔、契女、契毛和契豆。至於姜濤,反被網民同情所得資源及不上其他人。對於網民的肉緊,姜濤自言收到晒,明白fans對自己緊張,但他認為成員之間有比較其實是好事。「最重要係你用咩心態去比較,好似我哋團入面,Anson Lo跳舞好勁,當然我都想同佢比較跳舞,希望變得好似佢咁勁,咁呢個咪係良性競爭囉!」對於fans之間的磨擦,或是被hater攻擊,姜濤慶幸MIRROR 12位成員可以做到一條心,但亦承認為此會經常調節心態,聽取別人意見之餘,亦要時刻保持自我。「其實我不嬲當人工包埋,攞呢份錢就預咗有呢啲嘢發生,我阿爸話做得廚師就預咗焫(音辣)親手,冇辦法冇得埋怨,當然每個人睇到呢啲嘢都會唔開心,有人話你樣衰,咁應該冇人真係覺得自己樣衰嘛,惟有聽完就算,但我都會聽邊啲批評得有道理,因為你完全唔聽又唔得,咁唔知外界對你嘅評價係乜嘢,所以要去分囉!」

做藝人除了要有聲色藝,對人對事做到面面俱圓亦是份內事。相對而然,性格內斂的姜濤,由當初參選到入行這兩年,經歷不少人和事後,至今只有一個人值得他百分百信賴。「呢個人肯定係花姐,無論外界點樣講花姐呢個人都好,我入行第一日已經將自己所有嘢同佢講晒,甚至有啲我阿媽都唔知,哈哈,對唔住呀阿媽,有好多人話喺呢行裏面冇人值得信任,唯獨花姐,係佢帶我哋入行,我知就算激親佢,佢唔會真嬲,無論佢當唔當我哋係仔,我哋MIRROR都會當咗佢係喺呢行嘅阿媽。」

撰文︰王梓嫚

攝影︰沈健程

攝錄︰馮嘉銘

場地:FWD HOUSE 1881

服裝: Y’s

髮型:Lydia Yung &Denny Ku@ Chic Private I Salon

化妝:Circle Chong &Tifa @Annie G Chan makeup centre

姜濤想拍拖,但更重視自己剛起步的演藝事業。


對於入圍叱咤我最喜愛男歌手5強,姜濤話打定輸數。


MIRROR隊員笑他姿整,姜濤不以為然,反指自己的行為是由於欠缺安全感所致。


到台灣拍劇4個月,姜濤自爆肥了8kg,他更笑言最掛住香港的肥叉,一返港又狂擦譚仔,要勤做運動甩掉肥肉。


MIRROR成員除了爆姜濤姿整,又爆他送手信出手低,姜濤解釋自己並非孤寒,只是喜歡請人食飯多過買禮物。


姜濤早前到台灣拍攝偶像劇和錄製新歌《愛情簽證申請》的MV,姜媽乘機叫他帶個台灣女朋友返嚟。


紅姑是8、90年代性感女神,估唔到年紀輕輕的姜濤,會視她為夢中女神。


姜濤特別喜愛紅姑做的《秋天的童話》。


姜濤指媽媽自小有潔癖,影響到他都有強迫症。


無論外界如何批評,姜濤都會視花姐為最信任的人。


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!