網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月20日 星期日

劉佩玥:【死過翻生】劉佩玥險連人帶車跌落水:感謝神! #劉佩玥

好驚險!!!無綫小花劉佩玥(Moon)現正同丁子朗拍攝新劇《把關者們》,兩人尋日齊齊拍外景不過竟然發生驚險事,阿Moon更差啲……佢喺社交網上載張黑白 ...




好驚險!!!


無綫小花劉佩玥(Moon)現正同丁子朗拍攝新劇《把關者們》,兩人尋日齊齊拍外景不過竟然發生驚險事,阿Moon更差啲……


佢喺社交網上載張黑白相,見到岸邊同個車尾,佢透露差啲連人帶車跌落水:「今日如果唔係丁子朗及時叫停我,我會連人帶車跌咗落去,好似啲電影咁慢慢沉落水底!感謝神,英雄在身邊,多謝你呀丁丁!」仲加咗2個喊樣Emoji,睇嚟真係嚇到佢鼻哥窿都冇肉,真係好險呀!


丁子朗接受東網訪問時,就透露尋日好早凌晨5點就要去到荒山野嶺拍攝,咁阿Moon就泊架車喺佢隔籬:「見到佢架車慢慢咁退後,但後面係懸崖嚟㗎喎,佢話佢架車detect唔到,冇嘢!咁所以呢就有啲危險,我就喺隔籬,本身都啱啱瞓醒,但見到佢咁樣即刻醒,落車拍佢架車叫佢停,如果唔係真係連人帶車跌咗落去…慶幸冇事發生,之後大家都醒晒嚕!」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!