網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月20日 星期日

劉佩玥:踩多下油門跌落懸崖!劉佩玥畀阿媽周志文鬧爆 #劉佩玥 #周志文

唔好有下次喇!無綫小花劉佩玥(Moon)近日忙於拍攝無綫劇集《把關者們》,昨晨駕車到外景場地,準備會合丁子朗開工時,還未等待開工就差點發生意外,Moo ...




唔好有下次喇!


無綫小花劉佩玥(Moon)近日忙於拍攝無綫劇集《把關者們》,昨晨駕車到外景場地,準備會合丁子朗開工時,還未等待開工就差點發生意外,Moon於社交網上載黑白照,圖文並茂表示差點連人帶車跌落懸崖,幸得丁子朗及時叫停,才不致於「出事」!今日她接受東網訪問,直言文章本欲表揚丁子朗,沒想過收到海量擔心留言,為讓大家安心,Moon表示:「我真係一啲事都冇,但好多Message鬧我,媽咪睇到東網新聞話嚇死佢,其中一個圈外女性朋友,打嚟不停鬧,知道我冇事之後就笑我,啲姊妹車輪轉轟炸我,蔣家旻笑我又做傻事,何雁詩就問我搞咩!(緋聞男友周志文呢?)佢見我留言都有話咗兩句,都會擔心,始終駕駛意外係冇人知,多謝佢問候。」


談到事發經過,Moon指昨日天未光就開工,當駕車到達目的地要倒後車,當時倒後鏡及Sensor也發現不到任何東西阻擋,未幾就見到丁子朗落車:「佢突然好大力咁用手揮動,我仲以為佢見到我咁開心,當下停一停想回應佢,點知佢就大叫我唔好再倒車,把聲大到我隔住玻璃都聽到,我先至如夢初醒,佢話我再踩多下油門就跌落去,之後我落車睇番原來個位係咁近同下面咁深,就真係識驚。」更指今次大難不死,之後駕車定必打醒十二分精神。

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!