網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月20日 星期日

劉佩玥倒車險跌落水 丁子朗英雄救美晒半裸騷肌照 #丁子朗 #劉佩玥

丁子朗英雄救美後,先來騷肌。
劉佩玥倒車險跌落水丁子朗英雄救美晒半裸騷肌照丁子朗英雄救美後,先來騷肌。劉佩玥(Moon)正與丁子朗拍攝新劇《把關者們》,Moon昨夜在igstory ...




劉佩玥倒車險跌落水 丁子朗英雄救美晒半裸騷肌照

丁子朗英雄救美後,先來騷肌。

劉佩玥(Moon)正與丁子朗拍攝新劇《把關者們》,Moon昨夜在ig story貼上車尾貼近岸邊的黑白照,留言:「今日如果唔係@KARL_TING(丁子朗)及時叫停我 我會連人帶車跌咗落去 好似啲電影咁慢慢沉落水底 感謝神,英雄在身邊,多謝你呀丁丁!」

丁子朗英雄救美,事緣昨日到荒山野嶺拍早班戲,剛睡醒的他開車去到見Moon的車在旁邊慢慢退後,快到懸崖邊,所以他隨即落車叫停,經歷這驚險一刻後,當然大家都醒了!

救完Moon的子朗,今早繼續貼天未光街照,留言:「早上的街道…凍」!之後就半裸騷肌,留言:「回到健身室還未關門時」。

丁子朗救了Moon被封英雄。
丁子朗救了Moon被封英雄。
丁子朗今早還是開早班。

丁子朗今早還是開早班。



鍾意就快D Share啦!