網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月20日 星期日

袁詠儀:【六親不認的步伐】眾星爭住跳 隻舞關周星馳事? #周星馳 #袁詠儀

今期最Hit潮舞,相關短片點擊超過25億!「跳舞群組」網上大爆發!近排「六親不認的步伐」成為全城狂跳嘅潮舞,單係某個短片平台播放相關短片嘅次數,已經超 ...




今期最Hit潮舞,相關短片點擊超過25億!


「跳舞群組」網上大爆發!近排「六親不認的步伐」成為全城狂跳嘅潮舞,單係某個短片平台播放相關短片嘅次數,已經超過25億,咪話唔勁呀!挑戰呢隻舞嘅藝人數之不盡,跳時更出招「加料」博出位,例如袁詠儀跳跳吓扮扭親條腰,即刻瞓低;王祖藍同何超蓮拎住地拖同布,邊跳邊做家務;張晉天寒地凍下,拎住個暖水壺同櫈仔狂chok;陳敏之同鄭俊弘「殭屍跳」;康華聽住電話狂揈!


話明叫「六親不認」,即係無論表情同舞步,要夠浮誇夠囂張,一個字:寸!點為之跳得合格?就係跳時要岳高頭、挺胸左右揈,當然下盤要夠穩,跟住個beat向前大踏步,個樣要夠寸、夠chok,先至有強勁氣場。


話時話,呢隻舞係點嚟?眾說紛紜,有人話係MMA格鬥王Conor McGregor嘅招牌步姿,亦有人話係嚟自周星馳喺電影《整蠱專家》入面,寸寸貢、想一巴星佢埋牆嘅行路嘅姿勢。而呢隻舞所配嘅歌,當然係重點,網民話識揀,梗係揀徐小鳯嘅《風的季節》,不過今次就冇請小鳯姐出場喇,話11年前男子組合Soler翻唱《風的季節》嘅版本先至最有feel!Really?睇片



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!