網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年12月20日 星期日

ViuTV《全民造星III》籌備搞女團 毛舜筠孖鄧麗欣揀冠軍 #Viu #ViuTV #全民造星III #毛舜筠 #鄧麗欣

(網上圖片)ViuTV《全民造星III》十強結果日前已經出爐,包括陳葦璇、葉巧琳(Mischa)、雲浩影(Cloud)、李靜蓮(Alina)、趙祥誠( ...




(網上圖片)


ViuTV《全民造星III》十強結果日前已經出爐,包括陳葦璇、葉巧琳(Mischa)、雲浩影(Cloud)、李靜蓮(Alina)、趙祥誠(Ben)、鍾諾言(NY)、陳毅燊(AnsonBean)、黃劍文、陳澤言(CY)和劉瑞祈(K Lau),十強將在本月26日參加九龍灣國際展貿中心Star Hall舉行的總決賽,爭奪《造星III》總冠軍寶座。

之前A組和B組派出女團對決時,A3組陳葦璇、Mischa、夏子涓和Alina唱《 Hey Sistas 》被網民激讚,表現拍得住外國女子組合,不少網民都認為ViuTV應組女團接《造星》師兄MIRROR棒。據《蘋果》了解,ViuTV確實有意組女團,早在30強前,已個別跟大部份女參賽者所屬公司斟洽搞女團意願,包括Mischa、陳葦璇、Cloud、Alina、關嘉敏(卡文)和夏子涓等等,不過大部份卻不感興趣,知情者表示:「班參賽者好多個都係組合出身,已經試過晒,就係唔成功先至參加比賽再嚟過,所以再叫佢哋搞女團,佢哋好多都冇興趣,希望可以個人發展。再加上大家都唔同公司,所以其實幾難搞。」Mischa是三人組合樂遊團出身,《蘋果》今日向Mischa了解,她表示暫未有聽聞《造星》成立女團,她表示:「暫時都專注返自己Solo。」

《造星III》決賽當晚將請來香港電影金像獎影后毛舜筠、鄧麗欣、王菀之和《無間道》導演麥兆輝擔任評判,而MIRROR和《造星II》冠軍吳啟洋就會擔任表演嘉賓。

陳葦璇(右起)、Mischa、夏子涓和Alina唱《 Hey Sistas 》被網民激讚。(IG圖片)


ViuTV有意在《全民造星III》揀合適人選搞女子組合。(電視截圖)


Mischa表示暫時專注個人發展。


毛舜筠將擔任《全民造星III》決賽評判。(資枓圖片)


-----------------------------

《蘋果》英文版免費試睇:了解更多

英文版已登錄《蘋果》App,立即下載/ 更新iOS/Android

-----------------------------

支持蘋果深度報道,深入社區,踢爆權貴,即Like蘋果專題及調查組FB專頁


鍾意就快D Share啦!