網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月23日 星期六

黃子韜:黃子韜一年做6次手術再復發:我害怕了 #黃子韜

都翻發得好密喎!近期忙於拍攝綜藝節目《創造營2020》的內地男星黃子韜,突然於社交網上透露要入院做手術。佢上載咗着住綠色公仔衫褲落車相,及兩張卡通人物 ...




都翻發得好密喎!


近期忙於拍攝綜藝節目《創造營2020》的內地男星黃子韜,突然於社交網上透露要入院做手術。佢上載咗着住綠色公仔衫褲落車相,及兩張卡通人物照片,留言:「如果做手術的話,祝我手術成功,好害怕好久沒做手術了。」


一班粉絲及網民都好擔憂問佢發生咩事?佢隨即留言回應:「我太緊張忘記說了,還是麥粒腫(眼挑針)沒好徹底,我之前不到一年做了6次,我害怕了已經」、「嚇死我了?麥粒腫手術不是手術了?就沒事了?」雖然只是一個小手術,但做咗咁多次,都做到佢驚。黃子韜工作室為免大家擔心,事後於網上發出好消息:「據悉就在剛剛,韜總麥粒腫手術已順利完成,請大家放心~。」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!