網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月23日 星期六

【秋生走得快】張堅庭怕瀨嘢 直接將炸彈掉畀「表姐」Do姐 #Do姐 #張堅庭 #鄭裕玲 #黃秋生

人大公佈「港版國安法」提案,中共今次繞過立法會直接訂立「港版國安法」,令《基本法》名存實亡。公佈「港版國安法」提案後,港股昨日收市報22930.14點 ...






人大公佈「港版國安法」提案,中共今次繞過立法會直接訂立「港版國安法」,令《基本法》名存實亡。公佈「港版國安法」提案後,港股昨日收市報22930.14點,全日狂瀉1349.89點,跌幅達5.56%,網上亦瘋傳鄭裕玲(Do姐)在《表姐,妳好嘢!》電影內神預言「一國兩制玩完後,香港股市會跌跌跌」片段。

執導《表姐》系列的導演張堅庭,在其facebook專頁中透露自己亦收到《表姐》片,他post出《表姐》第3集講述飾演大陸女公安幹部鄭大姐的Do姐,叫飾演政治部督察呂sir的黃秋生安心留在香港迎接1997年來臨的片段,戲中Do姐不諱言只要沒有講過及做過對黨跟國家不利的說話及事情等,以後會有「大把前途」,若曾講過或做過但有悔意,亦沒問題,但若然做過又沒悔意的話:「咁難搞喇。咁我哋先至會唔畀飯佢食,同剝奪佢人權嘅啫。」曾話過極有可能會因為拍《表姐》而被追究的張堅庭,就搞笑地言說:「唔知邊個又send啲咁嘢來,秋生去咗台灣,我畀晒嘟嘟講對白,實唔關我事啦。」的確,該片段中,跟在Do姐與秋生身後的張堅庭只是一直做反應,而沒有講過任何一句說話。

一眾網民看完該片段後,都一致留言讚《表姐》系列是神預言,但亦有不少網民謂當年看電影時覺得很好笑,但現在已笑不出。

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

執導《表姐》的張堅庭,笑言片中的對白是Do姐講,故不關自己事。(FB圖片)


大多網民表示現在看已笑不出。(FB圖片)



鍾意就快D Share啦!