網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月23日 星期六

【機不可失】劉晨芝冒險返美國 為馬田史高西斯拍戲 #劉晨芝

劉晨芝昨晚現身新城接受訪問兼宣傳新歌《幸福的眼淚》,透露作品為韓國歌曲改編,並邀得多年來跟周杰倫合作無間的填詞人方文山合作,她說:「今次係我第一次出中 ...






劉晨芝昨晚現身新城接受訪問兼宣傳新歌《幸福的眼淚》,透露作品為韓國歌曲改編,並邀得多年來跟周杰倫合作無間的填詞人方文山合作,她說:「今次係我第一次出中文歌,所以事前都練習咗好耐。」

提到工作,劉晨芝表示下月初會返美國參與大導演馬田史高西斯(Martin Scorsese)監製的電影拍攝,然而,美國的疫情依然嚴重,劉晨芝稱:「冇辦法,機不可失,可以做佢嘅戲死都死返去。」她稱幸而自己是美國公民身份,亦因來自疫情相對不算嚴重的香港,故回國後不用隔離:「但其實返到去都好擔心,因為當地疫情仲係好嚴重,好彩劇組有相應安排,盡量減少非必要嘅工作人員,希望減低風險。」

另外,唐韋琪昨晚亦到新城接受倪詩蓓的節目訪問,提到倪詩蓓以前主理的雜誌,唐韋琪笑言自己是長期讀者:「佢好靚,好識打扮,以前仲會剪低雜誌入面啲相保存,所以今日同佢做節目好開心。」唐韋琪又稱已準備好兩首歌在節目中獻唱,當作送給對方的禮物。

講到最近武漢肺炎疫情影響下,演藝行業接近停擺,唐韋琪表示對收入和工作計劃都有影響:「所以更多時間做創作,前排都做過首抗疫歌,希望帶更多正能量畀大家。」

採訪、攝影:曹家誠

-----------------------------

App內1-Click訂閱《蘋果動新聞》

按此了解更多

晨芝表示下月初會返美國參與大導演馬田史高西斯監製的電影拍攝。


美國疫情嚴重,劉晨芝稱:「機不可失,可以做佢嘅戲死都死返去。」


唐韋琪昨晚到新城接受倪詩蓓的節目訪問。


提到倪詩蓓以前主理的雜誌,唐韋琪笑言自己是長期讀者。



鍾意就快D Share啦!