網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月23日 星期六

馬國明:馬國明湊囡上癮想生番個 香香裝假肚又凍又濕 #岑麗香 #香香 #馬國明

馬國明同香香有個女?藝人馬國明、岑麗香和吳岱融日前為劇集《BB大晒》在九龍塘拍外景,但拍到一半因遇上雷雨要被迫取消。劇情原本講到一班男人在沒有了當媽的 ...




馬國明同香香有個女?


藝人馬國明、岑麗香和吳岱融日前為劇集《BB大晒》在九龍塘拍外景,但拍到一半因遇上雷雨要被迫取消。劇情原本講到一班男人在沒有了當媽的女士照顧孩子時,都可撐得起頭家做湊仔公。


當中馬國明與演他女兒的三歲小演員彤彤,相處最好,戲外父女更親密抱抱,他笑說:「第時結婚後生小朋友,我都會想生女,因為女仔好乖!(老友鄭嘉穎再做老竇?)恭喜佢!我哋《鐵馬尋橋》班兄弟都會送嘢畀個BB!」而彤彤和劇中「公公」吳岱融則最多交流,兩個大男人面對小朋友拍戲,坦言都要點耐性,但出來效果卻很有親和力。


至於,由大肚婆階段演至媽媽的香香,因為要裝假肚,在又濕又熱的天氣下難免有點辛苦,她說:「演大肚婆同我真實佗BB,係完全兩樣嘢,現實中自己大肚時,會有賀爾蒙變化,生理上係辛苦好多,但拍戲就只係裝矽膠假肚,摸落去質感好似,但拍廠景因為有冷氣,個肚黐埋皮膚時就好凍,要時間Warm Up,但拍外景嘅話,天氣熱,一耐咗就濕晒,所以要適應囉!不過同小朋友拍戲,佢哋都好乖,氹得我哋好開心!」


另外,因新冠肺炎而被迫留港租酒店住的吳岱融,與「滯留」在新加坡的太太鍾淑慧,因長期分隔兩地而大吐苦水,他笑說:「我留咗喺香港近3、4個月啦,老婆又唔嚟得探我,結婚咁耐都未試過咁,好似失散咗咁,以前我去到邊佢都跟住我嘛,人哋話一日不見如隔三秋,我哋都唔知隔咗幾多個秋呀,再見番肯定啜到嘴都長!」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!