網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月23日 星期六

【懶茜廚房】Eric Kwok葉佩雯甜蜜跨過7年之癢 自爆愛作曲更愛性 #Eric Kwok #葉佩雯

郭偉亮(Eric)和葉佩雯(Grace)結婚7年多,兩人有不少共同興趣,包括喜歡滑雪及愛吃,而Eric作為一位全能唱作人,除了曲詞編監唱都難不到他,原 ...






郭偉亮(Eric)和葉佩雯(Grace)結婚7年多,兩人有不少共同興趣,包括喜歡滑雪及愛吃,而Eric作為一位全能唱作人,除了曲詞編監唱都難不到他,原來入廚一樣得,他在今集「懶茜廚房」便示範了一款自創的炒飯,主持茜利妹試過亦即時大讚好味道。

Eric自創菜式名為「女人炒飯」,由於加了薑和日本醃蘿蔔,辣中又帶一點酸相當醒胃,相信大部份女生都會喜歡。他說:「我同Grace都好鍾意食,但我哋唔係要求好高,只係喺屋企食就一定舒服啲。」鏡頭外的Grace亦點頭表示認同,更大讚這個炒飯一食便愛上。

茜利妹上集問田蕊妮與老公杜汶澤誰「食住」誰?今次她再問Eric,他和Grace又是誰「食」誰?他即抵死扮喊,表示有點過意不去,因為由認識Grace第一日已經「食住」她,笑指這是「格食格」沒有辦法,但接着亦有賣口乖讚Grace懂得遷就人,廚藝好就更加要加分。

早前Eric受訪時曾透露最怕看到自己大便和曱甴,又指每次遇到曱甴,更加發覺娶了Grace是最正確的決定,尤其老婆同樣怕曱甴仍然為他「擋」,是相當偉大而且好有型。Eric更提到最深刻一次是他打機時,Grace出手拯救他。他笑說:「嗰次我打緊機,同霆鋒喺網上同人對打緊,忽然有隻曱甴喺側邊走出嚟,因為唔可以停,於是我一路打一路叫Grace,打到最後我就走咗,嗰次係我最勁一次。」

除此,Eric曾在一個直播節目中,公開表示滑雪以外,最愛是作曲、唱歌及性,茜利妹叫他再次排名,Eric坦白表示一定是性,然後便是作曲,最後才是唱歌,更指自己一向不喜歡唱歌,這方面和老婆相反。最後,茜利妹讚Grace是多功能老婆,Eric即笑指Grace不但下世都娶得過,如果他下世變成了女人,Grace也是嫁得過的對象。

主持:茜利妹

攝影:仇志德

影片:林德雄、郭賢興、周樂恒、徐家希

場地:Monster Club 派對廚房

化妝:Circle Chong @Annie G. Chan Makeup Centre

髮型:Adrian Tong @private i concept store



這個自創炒飯,Eric原來只是第三次炒。


Eric最近為自己一手包辦的新歌「Ripboy」宣傳。


茜利妹讚Eric的廚藝不俗。


Eric自創的「女人炒飯」。


講起曱甴,Eric相當肉緊。


茜利妹和Eric及Grace夫婦相識多年。



鍾意就快D Share啦!