網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月23日 星期六

王君馨:【素顏大決鬥】48歲「豹嫂」撼贏34歲王君馨? #王君馨 #胡蓓蔚 #豹嫂

素顏樣曝光!化妝對女士們真係幾重要...抗疫期間宅喺屋企,唔少女星都搵搞作過日辰,好似34歲藝人王君馨就化身美容KOL拍片教化妝,選美出身嘅佢唔介意素 ...




素顏樣曝光!化妝對女士們真係幾重要...


抗疫期間宅喺屋企,唔少女星都搵搞作過日辰,好似34歲藝人王君馨就化身美容KOL拍片教化妝,選美出身嘅佢唔介意素顏上陣,同大家分享最真實嘅一面。


不過有網友就將王君馨同48歲「豹嫂」胡蓓蔚比較,同樣放棄藝人包袱以素顏上鏡嘅「豹嫂」,面上冇乜明顯皺紋,皮膚白哲有光澤,唔少網友大讚「豹嫂」保養得宜,完全睇唔出48歲,相對王君馨面色較暗啞,有網友仲建議王君馨去飄眉,既方便而且望落會精神啲!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!