網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2020年5月23日 星期六

楊秀惠:明顯升Cup!楊秀惠大肚照首曝光 朱千雪勁羨慕 #朱千雪 #楊秀惠

楊秀惠首次公開佗B靚相!早前喺家鄉馬來西亞秘密誕女嘅楊秀惠(Vivien),一直未有公開大肚相,尋晚佢終於喺社交網同大家分享孕照喇!相中嘅Vivien ...




楊秀惠首次公開佗B靚相!


早前喺家鄉馬來西亞秘密誕女嘅楊秀惠(Vivien),一直未有公開大肚相,尋晚佢終於喺社交網同大家分享孕照喇!相中嘅Vivien佗住巨肚而且上圍明顯升Cup,不過手臂依然纖幼,佢留言:「再過幾天VY就滿月了,雖然當時因為疫情等等因素,沒有機會拍攝專業美美的孕照,只能自拍,但只要能和肚中的VY拍照留念,媽媽就已經很心滿意足了,BB你要健健康康平平安安長大喔,媽媽愛你❤️」


唔少圈中好友都大讚佢好靚,好似黃翠如、黃智雯同岑杏賢咁,而人妻胡蓓蔚就話:「我依家先明白點解啲人話懷孕中的女人是最漂亮的♥️」早前曾傳大肚嘅朱千雪都好羨慕:「點解大肚都可以咁靚❤️」



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!