掃呢頁CODE去手機

2020年7月6日 星期一

【火遮眼】裕美轉發10日前舊post 鬧前夫龜縮扮清純 #裕美

自從林作與裕美承認拍拖,話題就未曾斷過,先有網民唔睇好兩人關係,之後又有林作媽咪話唔會俾裕美過門,然後裕美好友麥貝夷又加入撰文行列支持林裕戀,然後再爆 ...






自從林作與裕美承認拍拖,話題就未曾斷過,先有網民唔睇好兩人關係,之後又有林作媽咪話唔會俾裕美過門,然後裕美好友麥貝夷又加入撰文行列支持林裕戀,然後再爆出原來當年與前夫林恩浩離婚前,曾遭受家暴。

今日凌晨裕美在IG貼出一張截圖,顯示前夫在上月26日於FB冇開名下,鬧自己與林作講大話。裕美在IG鬧前夫:「還在扮清純乖仔嗎?唔好扮無辜吧!」裕美似乎相當嬲,表示願意在傳媒面前單對單對質:「你對我做過嘅嘢,天知道,你亦心知肚明。」裕美用字辛辣,批評前夫「龜縮」、「用八婆手段」、「冇膽匪類」,不肯為事情負責。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

裕美前夫10日前私下、不開名批評有人講大話,今日被裕美轉發到IG兼批評。


裕美用字辛辣,指摘前夫龜縮、冇膽、自私。


裕美願意與前夫單對單對質。(資料圖片)



鍾意就快D Share啦!