掃呢頁CODE去手機

2020年7月6日 星期一

黃宗澤:黃宗澤爆同陳瀅有床戲 苗僑偉:畀晒佢啦! #苗僑偉 #陳瀅 #黃宗澤

咁好艷福呀!邵氏網劇《飛虎之壯志英雄》演員苗僑偉(三哥)、黃宗澤、吳卓羲、張兆輝、郭晉安、蕭正楠、朱晨麗、姚子羚、蔡思貝、陳瀅、蔡潔等在觀塘進行拜神儀 ...




咁好艷福呀!


邵氏網劇《飛虎之壯志英雄》演員苗僑偉(三哥)、黃宗澤、吳卓羲、張兆輝、郭晉安、蕭正楠、朱晨麗、姚子羚、蔡思貝、陳瀅、蔡潔等在觀塘進行拜神儀式。《飛虎》拍攝到第三集,三哥笑謂將會長拍長有,接着將開拍第四、五、六集。黃宗澤笑言:「好似《愛.回家》處境劇咁拍落去,睇三哥啦,三哥話開就開啦。」


三哥與黃宗澤指今集動作場面比之前更多,第一集已經有槍戰及埋身肉搏。問到在酷熱天氣下可應付得來?三哥說:「中暑呢啲就冇得小心,話中就中,惟有飲多啲水。反而呢排突然間啲膝頭痠痛冇咗,生理上有啲變化,可能係迴光返照。」


黃宗澤透露劇中與陳瀅不單有咀戲更加有床戲,三哥笑說:「啲靚女、咀戲畀晒佢啦,我就唔知有冇。」講到黃宗澤與吳卓羲曾提議由無綫高層樂易玲配搭三哥拍攝感情戲,三哥笑說:「咁大件事,要佢粉墨登場。唔係嫌棄,驚佢辛苦啫。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!