掃呢頁CODE去手機

2020年7月6日 星期一

余香凝:一件頭都夠殺!余香凝鬥人妻李蘊Amanda S. #Amanda #Amanda S #余香凝 #李蘊

夏天喎,冇件泳衣傍身點得!夏天為大地帶來美腿,雖然呢幾日陰晴不定,但依然吸引唔少圈中索女紛紛泳衣出動,好似人妻李蘊同AmandaS.咁,即使未去到三點 ...




夏天喎,冇件泳衣傍身點得!


夏天為大地帶來美腿,雖然呢幾日陰晴不定,但依然吸引唔少圈中索女紛紛泳衣出動,好似人妻李蘊同Amanda S.咁,即使未去到三點式見人,不過都仲係咁火辣,加埋啱啱先慶祝生日嘅余香凝,「老中青」齊齊大晒一件頭的魅力,確實厲害!


本身都成日出海嘅Amanda S.,佢就晒出自己玩Wakesurf嘅片,佢着上深色一件頭泳衣,成個Model身形表露無遺,手長腳長完美比例,真係就咁企喺度都夠索。而同樣係人妻嘅李蘊,佢就着上腰身開窿嘅「戰衣」,同樣咁誘人。


至於剛剛先27歲生日嘅余香凝,佢尋日同班好姐妹Book酒店房慶生後,今日一早就去到酒店泳池晒Body,見佢件一件頭中門大開,晒出大大條事業線兼開到去肚臍,果然後生女夠晒博,睇嚟今次都係佢贏喇!

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!