掃呢頁CODE去手機

2020年7月6日 星期一

陳凱琳:提早踢爆陳凱琳佗B仔 單文柔知衰道歉 #單文柔 #陳凱琳

單文柔(左)話自己冇注意咁多。藝人陳凱琳早前宣布有喜,日前呼朋喚友大搞產前派對,不過身為主人家的她,都未正式向外公布BB性別,派對賓客之一的單文柔率先 ...




單文柔(左)話自己冇注意咁多。


藝人陳凱琳早前宣布有喜,日前呼朋喚友大搞產前派對,不過身為主人家的她,都未正式向外公布BB性別,派對賓客之一的單文柔率先在社交網上載陳凱琳在派對中宣布佗男B的短片以及派對合照。有不少鄭嘉穎及陳凱琳的粉絲睇唔過眼,指單文柔竟搶頭啖湯,有網民在單文柔的社交網留言指摘:「鵬嫂,下次等鄭太自己宣布先!你太心急了,人家fans投訴了」


未幾單文柔即留言道歉:「so sorry!我自己都沒有注意到!對,應該等主人家先post!」不少網民也幫手替單文柔說好話,認為單文柔只是無心之失,和她感情要好的陳凱琳不會介意,不過仍有少許網民「唔收貨」:「介意都話唔介意啦吓話,唔通鬧佢咩?」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!