掃呢頁CODE去手機

2020年7月6日 星期一

【你又收到冇】鄧梓峰引用經典廣告講政府派錢:「收到收唔到,唔係靠彩數」 #鄧梓峰

【你又收到冇】鄧梓峰引用經典廣告講政府派錢:「收到收唔到,唔係靠彩數」3小時前今日全城最熱的話題,肯定是圍繞政府今日開始所發放的「全民一萬元」,鄧梓峰 ...




  • 【你又收到冇】鄧梓峰引用經典廣告講政府派錢:「收到收唔到,唔係靠彩數」
  • 3小時前




今日全城最熱的話題,肯定是圍繞政府今日開始所發放的「全民一萬元」,鄧梓峰(十郎)今日在社交平台上,亦有談及此話題,不過就並非分享自己是否已收到一萬元,而是引用他多年前為政府所拍的行山安全宣傳片,當中的對白「收到?」、「收唔到?」及「收到收唔到,唔係靠彩數」,應景之餘又爆笑。

網民大讚此廣告是「萬能key」,又有網民回應「我收到你又收到冇?」,話晒個廣告睇咗十幾年,真係深入民心。

家族經營空運及船運業務的十郎,身家豐厚,雖然未知有否申請一萬元,不過早前兩名兒子剛從美國學成回港,有如餅印的三父子齊齊行街,有仔陪伴在身邊,相信比起拎一萬元,十郎肯定更開心。



鄧梓峰多年前為政府拍攝行山安全宣傳片,想不到多年後有「另類用途」。

鄧梓峰的孖仔於美國學成回港,三父子齊齊行街。



----------------------------

全新「和你撐計劃」 專享獨家禮遇 實際行動支持

按此了解更多

----------------------------

壹呼百應 號召有心人 請香港人睇壹週刊

按此了解更多

-----------------------------

【昔日紙本檔案庫】

30年壹仔經典 壹壹重現!


鍾意就快D Share啦!