掃呢頁CODE去手機

2020年7月6日 星期一

蔚雨芯:C1:蔚雨芯拍戲誤傷大姐大驚到腳軟 #蔚雨芯

整傷前輩女演員隻眼,唔驚就假。有「魔鬼胸」之稱的性感女星蔚雨芯在演戲路上經驗有限,自爆一次拍戲時誤傷一位前輩女演員隻眼,一向敢言的她嚇破膽,眾目睽睽之 ...




整傷前輩女演員隻眼,唔驚就假。


有「魔鬼胸」之稱的性感女星蔚雨芯在演戲路上經驗有限,自爆一次拍戲時誤傷一位前輩女演員隻眼,一向敢言的她嚇破膽,眾目睽睽之下被前輩「的」她行埋一邊「訓話」,令她大感尷尬。她難忘對方的氣場,害她的弱小心靈大嗌怕怕。


去年底加盟無綫成為親生女的藝人蔚雨芯(Rainky),先後亮相過《流行經典50年》、《#後生仔傾吓偈》,雖然忙於打理其自家美容品牌,但今年她的目標是拍劇演戲。演戲經驗不多的她,有次拍戲幾乎開罪一位前輩女演員,當年她返內地為一部網絡電影客串演出,她說:「我都好尊重佢,但同佢拍嘢時,佢成日望住我,我好驚佢啲眼神,好奇怪,可能佢覺得我香港女仔嚟有啲唔同,係咁望住我,搞到我好唔自在,感覺唔良好。」


當日話說與前輩要拍一場跳舞轉身的戲,她詳述事發經過:「我隻手轉身時要擺上去嘅動作,係一個舞步嚟,咁啱佢冇試走位,可能因為佢係大前輩,唔緊要啦,我就試咗走位嘅,佢一嚟就action,點知我隻手唔小心篤到佢隻眼喎,嘩!嗰吓我幾驚呀,驚到成個心跌出嚟呀大佬,跟住佢就嗌:『哎吔!好痛!』全場靜止咗,佢痛緊嗰個戲起碼有一分鐘,佢痛嗰吓我形容係戲啦,佢可能真係好痛,之後工作人員走埋嚟問佢有冇事,我就好驚企喺隔籬,一路係咁講sorry,真係唔好意思呀,我好驚佢以為我特登,之後隔咗陣,佢的埋我一邊係咁問我啲私人嘢,係好奇怪喎,因為在場好多人睇住,嗰個位我係覺得好尷尬,係有啲唔舒服。」


被人戴有色眼鏡睇


17歲就選港姐的Rainky,入行多年未試過不被尊重,她笑說:「可能我入行以嚟都硬淨,變咗好多人唔夠膽恰我,但我都唔會恰人,我都禮貌對人,人哋先會對我好,我諗係得嗰次感覺唔係咁好,又係我嘅錯啦,又係佢大前輩太過壓場,令到一啲後輩驚咗佢。」她笑言打後幾日再與前輩碰面,對方好「正常」,但她盡量避開:「好驚呀!佢氣場太勁,我初頭以為佢好可愛、好搞笑,但原來佢有好嚴肅嘅呢一面。」


被封「魔鬼胸」的她形象性感,她坦言有人會用有色眼鏡看她,曾經有唱歌監製覺得她一定要行性感,如果她不性感是錯的,因為覺得她要定位,更加要去到盡,她說:「佢話我出到嚟就係要sexy,人哋觀眾就係鍾意睇你呢樣嘢,你點解要收埋呢?」但同樣有人覺得她不應該再sexy,清清純純就好了:「唔同嘅聲音聽得邊個啫,我成日都話做番自己,我着衫唔係衫着我,我鍾意嗰件衫係sexy我着得好睇咪得囉,我覺得今日我唔需要sexy,我咪着得密實啲囉!」她坦言喜歡性感的服飾,尤其喜愛歐美服飾:「我覺得我都着到,你叫我扮可愛我真係唔得嘅!」


被約做不道德交易?


圈中有好多女星搵快錢的謠言,她坦言聽過好多,以前有經理人幫她擋:「依家有無綫更加冇人直接問我,我覺得問我嗰個都需要好厚面皮,圈中好多人都知我男仔頭性格,喺網上平台私訊我,一日都收到百幾個留言,嗰啲就唔使理,所以我真係冇試過兜口兜面叫我去飯局或者做啲不道德交易,啲朋友形容我笑容好魔性,我真係一個好豪邁嘅女仔,畀錢我就得?黐線嘅,冇可能,不如我畀番錢佢呀。」


更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!