掃呢頁CODE去手機

2020年7月6日 星期一

【數臭人渣】陳振華拋妻棄女失蹤成年 老婆開腔:忍無可忍 #陳振華

曾拍大台劇《金宵大廈》的印度裔香港演員陳振華(Ricky),昨日被老婆Alison在社交網撰千字文控訴八宗罪,包括為大陸女伴拋妻棄女、欠交學費令女兒失 ...






曾拍大台劇《金宵大廈》的印度裔香港演員陳振華(Ricky),昨日被老婆Alison在社交網撰千字文控訴八宗罪,包括為大陸女伴拋妻棄女、欠交學費令女兒失學、虐打女兒至流血、借街數唔還錢、玩失蹤後取消公屋令妻女流離失所等,網民狠批Ricky 為人渣。今日Alison 接受《蘋果》電話訪問激憤說:「忍無可忍!」

33歲的Alison是香港人,跟Ricky結婚6年,對於公開老公惡行,她解釋:「本身唔想搞到乜,但忍無可忍。」由於Ricky玩失蹤,兩人的離婚手續一直未辦妥:「WhatsApp唔睇電話唔覆,正式失蹤都有年幾,對上嗰次都係搵人去大陸搵佢拍嘢,我唔知佢喺邊,離婚嗰度好麻煩,畀唔到信佢,如果要搵大陸司法部搵佢又要錢,因為佢一直冇出現簽紙,而家搵法援幫手。」

獨力湊女的Alison,雖然面對經濟壓力,但婉拒親友幫忙,「佢哋成日話畀錢,但我冇攞到,因為長貧難顧,都係自己捱緊,等社會福利處幫。早排有返上水農場做part time,但呢3個禮拜冇工開,有得返可以吊住鹽水先,因為嗰度可以帶埋個女餵蚊,係好慘,但個女一定要黐住我,冇辦法,冇人湊。」她坦承經濟好大問題,「銀包咁多使咁多,我老爺都有畀錢幫吓手,1000蚊,呢排有畀少少咁囉,我哋一直有聯絡,關係都幾好。佢連佢阿爸都冇聯絡,最近老爺都暈咗幾次,過兩日我同佢睇醫生問平安鐘。」

兩人的女兒今年6歲,Alison聲稱Ricky曾對囡囡家暴,囡囡有冇問起爸爸?她說:「冇。」囡囡對爸爸有甚麽感覺?她坦言:「有啲唔係咁鍾意,好鍾意同佢鬥氣。」Ricky唔錫囡囡?她說:「以前好啲,上完大陸,有第二個女人,突然間個人變晒。」現在跟女兒住哪兒?她說:「呢個唔講,唔想啲人騷擾,知佢有借財仔。」

問到知唔知Ricky 欠人幾多錢?她說:「其中一個債主都係呢行人,幕後。」有否問藝人借錢?她說:「我唔知呀,唔好問我啦。我要講真係好早可以講,我谷咗好耐,曾經係兩公婆,但佢真係太過份,走唔緊要,但搞到個女冇書讀,我第一個嬲,佢仲要咁講我,真係嬲得滯,難聽啲講,送份大禮畀佢,但唔想踩多佢幾腳。」《蘋果》曾聯絡陳振華,但未有回覆。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

右:資料圖片/左:互聯網圖片


陳振華曾拍《金宵大廈》。(電視截圖)


老婆控訴陳振華八宗罪。(互聯網圖片)



鍾意就快D Share啦!