掃呢頁CODE去手機

2020年7月6日 星期一

張兆輝:張兆輝因疫情未能返內地做宣傳:唔使賠錢 #張兆輝

張兆輝參演《飛虎之壯志英雄》。藝人張兆輝與郭晉安在觀塘為邵氏網劇《飛虎之壯志英雄》進行拜神儀式。張兆輝今次扮演飛虎高層,當中不乏動作開槍場面,慶幸平時 ...




張兆輝參演《飛虎之壯志英雄》。


藝人張兆輝與郭晉安在觀塘為邵氏網劇《飛虎之壯志英雄》進行拜神儀式。張兆輝今次扮演飛虎高層,當中不乏動作開槍場面,慶幸平時有操練開體能,他說:「上一集《飛虎》因為我要拍《黃金有罪》所以就拍唔到,但係今次嘅角色同第一集就好唔同,之前個角色好嚴謹,今次就係順得人,反差好大。」張兆輝講到因疫情未能返內地宣傳劇集《錦繡南歌》,問到可要賠錢?他指因疫情關係未能前往,故不用賠錢。


首次拍攝《飛虎》系列的郭晉安在劇中飾演生物細菌專家,新劇故事全因他而起,他說:「最開心係可以第一次同輝哥合作,我入行嗰陣,輝哥係我嘅學習對象。」

來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!