掃呢頁CODE去手機

2020年7月6日 星期一

【惡貫滿盈】陳振華老婆怒撰千字文割席 隔空嗌離婚:你有冇人性㗎! #陳振華

現年37歲的印度裔香港演員陳振華(Ricky)近年活躍於香港各大電視台,曾參加ViuTV真人騷《兩面不是人》回到家鄉印度,擁有印度人外貌的他卻只會廣東 ...






現年37歲的印度裔香港演員陳振華(Ricky)近年活躍於香港各大電視台,曾參加ViuTV真人騷《兩面不是人》回到家鄉印度,擁有印度人外貌的他卻只會廣東話,陷入身份認同的矛盾;亦曾參演大台多部劇集,當中以《金宵大廈》中飾演南亞裔警員而為觀眾熟識。

Ricky與同母異父的兄長陳彼得均由同鄉喬寶寶介紹入行,由於南亞裔演員在香港演出機會不多,Ricky曾於節目上表示自己以髮型師為職業養妻活兒,空閒時才投入演藝副業。不過,今日Ricky太太於網上撰寫千字聲明澄清,並指摘Ricky為人相當有問題,字句當中憤怒難擋。

Ricky老婆Alison今日撰文,指Ricky在外到處借錢並將責任歸究於「老婆成日攞佢錢」,Alison於文中首先大爆Ricky在外偷食「北姑」,就算銀包剩下10蚊亦會被Ricky攞盡上大陸,政府資助、囡囡利是錢、朋友接濟等錢銀全被Ricky袋晒落袋,「我同個女食都冇得食!學費你唔交累到個女冇書讀要退學!」更試過冇錢食飯要去朋友餐廳求助,又指摘Ricky「食咗件北姑就講衰自己老婆」,更表示:「同你捱咗咁耐換返嚟就係呢啲?為咗隻廣州雞棄埋個女都算,仲要同人哋唱完我再唱衰個女,你有冇人性㗎!」

之後Alison大數Ricky罪狀,形容Ricky在外建立顧家形象,實質多年來只在分開前數月給予過約2萬元生活費然後不知所終,指摘Ricky扮勤力呃記者訪問,事實上有工開亦會懶得去,Alison勸喻要飲水思源回覆fans,Ricky卻一切懶理,更大爆Ricky早前與容祖兒拍攝廣告時晒大牌「同Joey拍廣告,人哋Joey拍咁長時間都未發脾氣,你喺片場發晒爛渣同我講話要X人,又叫人拍你先!話人阻住你返大陸拍嘢!態度又差!唔知真係以為你係國際巨星連Joey都差啲要行埋一邊讓你拍先!」

至於家庭方面,Alison的指控更為嚴重,「出世咁耐你一件玩具都冇買過畀個女淨係送過一包糖咋!個女記到而家呀!嗰隻糖你個女以前唔食㗎!因為你佢鍾意咗呢隻糖,話你買過畀佢!成日都叫我買!因為佢好開心係你送畀佢!」又表示:「唔好再講到自己咁委屈話我教個女趕你走!首先個女冇趕你走,你要仆倒去搵隻北姑唔返屋企係你嘅事!唔該唔好再同人老作!第二係你自己對個女衰令個女討厭你!係邊個掉低個女一個人喺餐廳走咗去,最後要餐廳嘅人打嚟搵我我先知道?!係邊個打到個女流血?!係邊個成日打個女個頭話個女賤?!係邊個一巴巴打落個女度!係邊個成日講粗口鬧個女嚟威脅我?!」

Alison表示,Ricky在外有第三者一早收到風,「你登台係女都撩又身體接觸,咁我都唔係盲㗎!一個瞓係自己隔離嘅人180度變我唔會乜都唔知吓話!」又說明撰寫千字文的原因,更隔空叫Ricky回港離婚:「本來冇得罪你,只係因為你自己有北姑而分開,你都可以癲到連公屋都特登取消埋唔畀我同個女!係你當咗自己大明星之後就去叫雞呀!收嘴唔好再抹黑我同個女!同埋麻煩盡快回港辦理離婚手續!」

最後Alison更呼籲:「本人跟件垃圾香港印度裔演員陳振華先生早已分開,並沒有見面及聯絡,佢最近喺出面周圍問人借錢走晒嗰啲數與我無關,我建議咁多位最近不約而同地曾經搵過我嘅受害人報警。」

翻查資料,Ricky的演員哥哥陳彼得曾於2014年被喬寶寶公開指摘借貸5位數字不還,他曾坦白回應傳媒查詢表示:「未還啫,邊個話唔還。」

《蘋果》曾就事件分別聯絡過Ricky及Alison,但未獲回覆。

-----------------------------

打國際線 《蘋果》英文版免費試睇按此了解更多

英文版已登錄新版《蘋果》App按此下載/更新

(網上圖片)


印度裔演員陳振華日常任髮型師幫補生活。(資料圖片)


陳振華曾參加ViuTV真人騷《兩面不是人》與首位印度裔社工Jeffrey返印度。(網上圖片)


積極參演各劇集的陳振華近年出鏡率越來越高。(網上圖片)


Alison指陳振華一直搜刮家中財物,令兩母女「食都冇得食。」(網上圖片)


陳振華與老婆Alison育有一女Prima。(網上圖片)


Alison指陳振華最近與Joey拍攝廣告時大發脾氣,態度差劣。(網上圖片)


Alison力數陳振華並無擔起為人父親的責任,更虐待女兒。(網上圖片)


又表示陳振華虐待女兒,更曾打到女兒流血。(網上圖片)



鍾意就快D Share啦!