掃呢頁CODE去手機

2020年7月6日 星期一

鍾欣潼:回復單身即變大花筒 賴弘國同阿嬌離婚後豪使220萬 #賴弘國 #鍾欣潼 #阿嬌

咁大使?「阿嬌」鍾欣潼今年5月突然爆出與台灣「醫界王陽明」賴弘國離婚,結束短短14個月婚姻。兩人都已經重新出發,賴弘國亦專注佢嘅醫學美容事業,有指回復 ...




咁大使?


「阿嬌」鍾欣潼今年5月突然爆出與台灣「醫界王陽明」賴弘國離婚,結束短短14個月婚姻。兩人都已經重新出發,賴弘國亦專注佢嘅醫學美容事業,有指回復單身嘅佢喺5月28日31歲生日期間,前後豪擲約830萬新台幣(約221萬港元)買禮物畀自己,回復單身即變大花筒!


佢分別以約550萬新台幣(約147萬港元)向朋友購入二手名車、200萬新台幣(約53萬港元)買名牌服飾及近80萬新台幣(約21萬港元)買兩幅畫!佢嘅朋友就話:「他一年多沒買過一件衣服給自己,而且在他的經濟能力範圍,也算彌補自己吧!」


有指賴弘國當時係因為阿嬌名氣開咗間診所,收入大增,又以「阿嬌老公」名義參加唔少大陸商業會議。最近更同徐熙媛(大S)老公汪小菲愈玩愈埋,有傳大S賣走千萬豪宅係因為汪小菲想投資到賴弘國嘅事業。而賴弘國為咗到大陸合作嘅診所協助診治,無懼疫情日前飛到上海,現正隔離中!



來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!